Fijne ervaring

Had een nieuwe glazen kan besteld voor de blender. Prima service en kreeg bij aflevering een persoonlijk, handgeschreven kaartje erbij. Heel attent!

Snel, persoonlijk,

Snel geleverd.

Perfecte levering.

Snelle levering zonder problemen!

Score 10 , verklaard alles

Mijn eerste online aankoop bij Surprise kookgerei. Vakkundige website! Snelle leverantie! Vakkundig verpakt ! Handgeschreven visitekaartje toegevoegd! Zeer persoonlijke aandacht!

Prima product en snel geleverd!

Snelle levering en prima prijs. Goedkoper dan Bol en Cool Blue!

Snelle levering, duidelijk.

Enorm snel geleverd, duidelijk te selecteren op types op de site!

Prima, Goede productkennis.

De eigenaar heeft echt kennis van het product en snelle, persoonlijke afhandeling.

Service overtreft verwachtingen

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg nuttige informatie. Betreft de vervanging van de kom voor mijn magimix van inmiddels 25 jaar oud. De kom werd opgestuurd met een persoonlijk (deels handgeschreven) briefje. Waar kom je dat nou nog tegen.

Netjes verpakt, snel geleverd!

Via de website besteld, volgende dag in huis, extra verpakt waardoor mijn pan netjes is aangekomen! Erg tevreden, tegen een scherpe prijs!

Excellent Service!!

I love that they are so fast with fulfilling orders. I also appreciate the personal note they included in the shipment. I highly recommend Surprise kookgerei!

Perfect.

Alles klopt. Goede producten, mooie aanbiedingen, prima site, bestellen gaat makkelijk, snelle verzending en goede service. Kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen.

Voldoet meer dan voldoende aan mijn verwachting

Super snelle service, echt waar voor je geld.

Snel en persoonlijk

Het werd snel verzonden en geleverd. Een visite kaartje met een handgeschreven bericht maakte het heel persoonlijk.

Snelle levering gemakkelijke bestelling

Nooit eerder meegemaakt

Het was ongelofelijk hoe snel en accuraat jullie webshop werkt! sOchtends besteld, smiddags komt de post het halen en de volgende ochtend heb ik de bestelling in huis. Dat maak je niet vaak mee.

bestelde artikelen de vogende dag ntvangen, met een aardig, handgeschreven briefje erbij. Ook qua prijs prima

In de middag besteld en vrij snel een bericht dat het pakket onderweg was. De volgende dag geleverd. Netjes verpakt.

Snel geleverd en goedkoper dan andere websites

Ik was wat sceptisch over de website aangezien de ovenschaal ca. 15 EUR goedkoper was dan de website van Le Creuset (op totaal van EUR 50) en andere webwinkels. Alles werd snel en goed geleverd, dus echt een aanrader!

Top product.

Mijn moeder had al n bamix staafmixer. Grappig om te zien dat deze mixer nog niet veel veranderd is. Hij voldoet prima en staat mooi op mijn aanrecht. Ik ben er heel blij mee.

correct met een persoonlijk tintje.

snel en correcte levering met een persoonlijk briefje

Snel, goed

En een handgeschreven briefje met succes gewenst. Top

Super service!

Tweede bestelling en wederom super service. Extreem snel binnen en nette communicatie. Heel blij met mijn scanpan producten. Geschreven kaartje maakt het helemaal af.

Uitstekend snel persoonlijk de juiste kwaliteit product

Uitstekend snel persoonlijk de juiste kwaliteit product