prima product vlotte levering correcte prijs

bla bla bla bla

Amazing

I love Le Crueset pots - the quality is great and most importantly durable - ultimately completely worth it The pot was delivered super quick!!

Snel en goed geleverd

Product goed verpakt en een leuke kleine persoonlijke notitie!

Vlot geleverd, en ook goed bereikbaar voor vragen

We hebben een kleine wokpan gekocht en hij voldoet meer dan goed. De bestelling was snel binnen. En wij vonden de schriftelijke notitie heel bijzonder.

Prima geregeld

Op tijd geleverd en goed communicatie.

Na bestelling op internet zijn de spullen snel bezorgd, goed verpakt en met persoonlijk briefje. Prima kwaliteit.

Supersnelle levering, dank je wel

Prima, snelle levering heel fijn

Super snelle, fijne service!

Wilde al een tijdje een waterkoker kopen, en zag dat de waterkoker die ik echt wilde in de aanbieding was bij Surprise Kookgerei. Zeer snelle verzending en levering, met een vriendelijk handgeschreven briefje erbij om me te bedanken voor mijn aankoop. Zal hier in de toekomst zeker nog eens kopen :)

Snel en correct

Snel geholpen en snel thuis en persoonlijke aandacht perfect gewoon.

GEWELDIG!!!

Na jaren mijn keukenmachine in gebruik te hebben waren de kommen echt aan vervanging toe. Een hele mooie aanbieding maar helaas op dat moment uitverkocht. Voor mij geen probleem maar wat ik super vond dat er heel goed over gecommuniceerd werd en daarna keurig geleverd met een handgeschreven kaartje erbij. Het gevoel van bij dit bedrijf is klant nog koning!!!

Zeer snel geleverd

Snel en keurig verpakt geleverd

Goede service en snelle levering!

Goede ervaring. Snelle reactie ivm het automatisch invoeren van verkeerd huisnummer bij adres. Binnen 10 minuten reactie dat het aangepast was, en dat op een late vrijdagavond. Top service!

efficient

prima ervaring , prima webshop

Prima website.

Snelle levering.

Ik ben zeer tevreden

Duidelijke site en levering snel zonder problemen

Prima verzorgd

Netjes

Snelle en correcte kevering

Snelle en correcte levering.

Snel en correcte levering.

Snel en correcte levering.

slecht

De foto's bij de producten komt niet overeen met wat geleverd wordt. Als je om informatie vraagt krijg je een onbeleefd en beledigend antwoord

Heel blij mee

Een gepersonaliseerde brievje erbi. Wat fijn!

Super snel levering in solide verpakking

Ik heb verder helemaal niets te toevoegen...

symphatiek e mail verkeer

snel antwoord en goed advies

Magimix foodprocessor 5200 xl premium

Fijn geholpen ( telefonisch contact) en snel geleverd

leemstraat 9

4705RT Roosendaal