Dit is pas klantvriendelijk werken!

werd verrast door vriendelijk briefje van het team bij de geleverde bestelling. Doet een mens goed!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Office mes

Mijn levering arriveerde sneller dan verwacht! Vooral het Office mes was heel mooi verpakt. Een cadeau voor mijzelf. Super scherp en goed in de hand liggend met de ergonomische houten greep. Hartelijk dank, en graag tot een volgende keer.

Eerste keer dat ik bij Surprise Kookgerei iets bestel ging uitmunten.

Ik bestelde een ijsmachine voor mijn zoons verjaardag op het laats moment (dag voor verjaardag). De volgende dag was het door inspanning van het personeel toch bij mij aanwezig om te geven.

Bijzonder goed!

Vele bestellingen gedaan, altijd stipt met een handgeschreven dankkaartje voor de bestelling! Keurig verzorgd en heel stipt! In een woord toppers!

uitstekend

Cadeau besteld en dit is op een hele leuke manier bij de persoon aangekomen. Heel erg goed verzorgd

Het smaakt naar meer!

Heel tevreden met mijn Tajine. Het is de tweede keer dat ik bij jullie bestel. Beste prijs op het hele web voor Le Creuset! Volgende bestellingen zullen er nog volgen!

Snelle service en mooi product. Ook zeer professionele mail van de bevestiging.

Netjes geleverd wat ik had besteld!

Als het werkt zoals verwacht is het perfect. Mijn vrouw had de Magimix blender meegenomen en daar kun je niet te lang zonder dus heb ik bij surprisekookgerei.nl een nieuwe besteld. Voor ons is een bananen smootie een eerste levens behoefte. Banaantje, 300ml melk, 750ml ijsstaaf en zet maar aan. Of hoe het uitkomt, altijd lekker en Magimix is DE standaard.

Snelle, kwalitatieve levering!

De online bestelde artikelen van Alessi werden de volgende dag al bij mij thuis in België geleverd. Netjes verpakt. Het bijgevoegde kaartje vond ik een leuk extraatje.

Doen wat ze beloven.

Ik had mijn bestelling om 14:15 geplaatst, een half uurtje later een berichtje dat de bestelling is verzonden. De volgende dag rond 19:00 uur binnen met een handgeschreven bedankje.

leuk persoonlijk geschreven briefje erbij

Snelle levering en toen ik belde om wat te vragen heel vriendelijk en netjes te woord gestaan . En ook snel het probleem opgelost.

Ik kon snel vinden wat ik zocht, vlotte bezorging en een persoonlijk kaartje bijgevoegd, top.

Efficiënt en snel

Snelle levering en als brievenbuspakje verzonden. Fijn dat ik hiervoor niet thuis hoefde te blijven. Prijs concurrerend omdat er geen verzendkosten betald hoefde te worden.

Goede ervaring

Kon zelf de bezorging dag aan geven. En de mevr. dacht mee en nam nog contact met me op Netjes op tijd volgens afspraak gebracht

Super persoonlijke service!

Wat een oplettendheid! Ik had eigenlijk het verkeerde besteld en werd daarover terug gebeld. Super service!

Super…..

Op de website was het even zoeken naar de juiste afmetingen van de ovenschaal (diepte staat niet overal vermeld), maar verder was alles prima. Redelijke prijs, zeer snelle levering en uitstekende verpakking.

Zéér concreet en praktisch en klantgericht

Prettige en verrassende aanpak in communicatie met klant

you are the best

thank you

Precies

Alles goed. Communicatie en bezorging

Snel en goed bezorgd

Duidelijke omschrijving op de website van de producten. Genoeg keuze. Prima prijs. Levering zou iets sneller kunnen

geweldig, service zoals het hoort!!!

Geweldige ervaring, bedrijf doet gewoon wat het hoort te dopen en wat wij eigenlijk niet meer verwachten. Snelle service, goede communicatie, snelle levering en dus 100 % tevreden klant! Ouderwets goed!! TOP

leemstraat 9

4705RT Roosendaal