Aanrader

Netjes verpakt en snelle levering!

Prima levering en fijne frites-snijder!

Een prettig in de hand liggende frites-snijder.

Snel en goed geleverd met vriendelijk kaartje erbij

Zeer prettig

Prima uitgelegd op mijn vraag.

Zeer tevreden met de apparaat.

Heel goed begeleid bij mijn aankoop

Na de bestelling van een onderdeel voor mijn keukenrobot werd ik gebeld om te checken of ik echt wel het juiste had besteld omdat er vaak een misverstand rond dit product was. Ook de opvolging via mail was heel vlot en ook de bezorging incl handgeschreven briefje. Bedankt!

Zeer goede en snelle service

Snelle levering en ik vond het handgeschreven kaartje erg leuk!

Snelle levering en ik vond het handgeschreven kaartje erg leuk!

Snelle service, attente levering!

Vooral het handgeschreven kaartje bij het pakket was een dikke plus. Hiermee voel je je als klant gewaardeerd en laat zien dat persoonlijke service en aandacht ook bij online aankopen heel goed mogelijk is.

vlugge levering en goede prijs.

Kwaliteit en prijs zeer goed en uitstekende leveringstermijn.

Snelle levering en goede prijs

Bewust gekozen voor een kwalitatief goede pan. Bij Surprise kookgerei hadden ze die voor een goede prijs. Het was leuk om te zien dat er een zelf geschreven kaartje bij zat, dat maakt het net even iets persoonlijker.

Overzichtelijke website. Correcte levering. Artikel zorgvuldig verpakt.

Overzichtelijke website. Correcte levering. Artikel zorgvuldig verpakt.

Super tevreden

Snel en perfect vlgs afspraak geleverd

Topservice | vriendelijk | informatief

M’n bestelling (Magimix 5200XL) werd prompt verzonden. Surprise kookgerei gaf er een extra tool gratis bij. Heel fijn. Verder middels e-mail prettig contact gehad. Ondernemers die zulke fijne en goede service geven (vlot en gedegen advies en een extraatje) gun ik business. Dus bij deze: dikke aanrader om hier je aankopen te doen.

Fijne pannen,goede service

Fijne webshop en snelle levering

Een persoonlijke touch dat persoonlijke handgeschreven kaartje wat bij mijn bestelling zat maakte het af. Hiersoor had ik het gevoel dat ik mijn aankoop in de winkel had gedaan ipv online

Snelle levering! Goed geregeld!

Goed geregeld met een persoonlijke touch

Ik kon snel vinden wat ik zocht (een nieuwe afsluitring voor mijn Magimix machine), bestellen en de volgende dag was de ring al in huis. Snel en makkelijk. Het leuke was dat er een handgeschreven persoonlijk kaartje bij zat. Dat maakt zo'n online ervaring toch weer heel persoonlijk.

Als afgesproken

Mooi op tijd, goed verpakt, en gekregen wat ik wilde.

Kwaliteit en goede communicatie

Ik heb een messenset gekocht bij Surprise kookgerei. Tijdens het leverproces werd ik goed op de hoogte gehouden van de status. De messen leken toch niet op voorraad maar na een belletje van Surprise kookgerei naar de fabrikant toch snel geleverd. De messen zijn echt super. Leuk ook dat er een handgeschreven bedank briefje bij zat.

Bestelling was heel snel verwerkt en bezorgd Bijgevoegd was een handgeschreven briefje met dank voor de bestelling

Correct, zorgvuldig en snel

Een handgeschreven bedankje!

Prima bedrijf, zeer efficiënt!

Prima, prima, prima, zowel on lline als telefonisch

Zie hierboven. Complimenten voor Dirk.

Goede prijs kwaliteitverhouding, goede communicatie over proces

Mijn aankoop kon snel via de website plaatsvinden. Ben tussen bestelling en levering keurig op de hoogte gehouden en de levertijd was zeker gezien de Covid omstandigheden snel te noemen. Al met al zeker een leverancier die aan te bevelen is

onze bestelling werd op tijd en correct geleverd.

onze bestelling werd op tijd en correct geleverd.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal