wat ik zocht tegen een goede prijs

Ik was op zoek naar een specifieke maat cake blik van goede/ zware kwaliteit. Bij surprise kookgerei vond ik hem en tegen een goede prijs met een snelle levering. Voor de bijzondere bak artikelen een aanrader!!

Uitstekend!

Snelle levering. Aardige winkelmedewerker én een leuk extraatje (Magimix beker) bij mijn Magimix blender.

praktisch, vlot en lexibel

voor onze Magimix keukenmachine bestelde ik als extra een rasp-schijf. Per ongeluk had ik het verkeerde type besteld. Zonder probleem kon ik deze verkeerde schijf retour sturen en kreeg, met een bescheiden bijbetaling van de meerkosten en de extra porto, het goede type vlot thuisgestuurd. Werkt perfect.

Snel en vlekkeloos

Snelle en prettige afhandeling en levering. Alleen jammer van het vele plastic in de verpakking. Verder top!!

Prima ook het zelf geschreven briefje erbij maakt het persoonlijker.

Super snelle levering, mooie pan.

Super snelle levering van een mooie gietijzeren pan. Keus is echt duizelingwekkend.

Amazing!

It is really quality!

Snel verzonden

Leuk met een persoonlijk briefje erbij!

Heel snel en een persoonlijk berichtje doet het toch altijd net even beter! Enorm blij met mijn aankoop!

Prima levering !!

Op vrijdag een keukenmachine besteld en de volgende dag netjes geleverd. Goed ingepakt en zonder gedoe geleverd. Bij de papieren een bedank briefje, heel leuk ga zo door.

Goeg

Alles bezorgt zoals overeengekomen met bestelling.

Goed en snel!

Heb het snel binnen en het is goed verpakt. Hele goede service. Top!

Snelle en goede service

Op vrijdag besteld en op zaterdag in huis. Persoonlijk kaartje erbij geschreven. Dat is altijd leuk om te ontvangen.

Snel en betrouwbaar.

Dit is niet mijn eerste keer bestellen bij Surprise Kookgerei. Ik ben een zeer tevreden klant.

Super snelle levering , alle swastika perfect in orde

Heel Snelle levering , alles was perfect in orde

prima service.

Communicatie helder en duidelijk. Tijdig geinformeerd toen het artikel weer leverbaar was. Vlotte afhandeling. kortom: zeer tevreden klant!

Goede prijs, nettles en snel afgehandeld

Na vergelijking van het artikel kwam ik hier op de beste prijs. snel verwerkt en binnen twee werkdagen in huis

correcte service aan een correcte prijs

zeer positief

Goede prijs snelle levering

Mooie spullen voor een scherpe prijs

Wat een fantastische service!

Wat een mooie ervaring. Het bestellen ging gemakkelijk, het werd snel geleverd en er zat een leuk kaartje bij. Een feest om het zo thuis te krijgen.

Betrouwbaar en snel

Al vaker iets besteld maar ook naar Roosendaal geweest. Een fijne winkel met vriendelijke mensen om je te helpen.

Makkelijk en snel

Heel makkelijk to bestellen en snelle levering

Fijn bedrijf en geleverd met een persoonlijke touch!

Magimix CS 5200 XL besteld en de dag erna al geleverd! Er zat een handgeschreven kaartje bij de rekening. Werd enorm gewaardeerd in deze vaak onpersoonlijke maatschappij.

Plezierig geholpen aan de telefoon

Mevrouw heeft haar best gedaan om iets wat eigenlijk niet direct leverbaar was toch snel te leveren.

Snel geleverd en goede kwaliteit product

Binnen 2 dagen mijn besteli g ontvangen en de 2 schalen hele mooie kwaliteit, maar best duur.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal