Hulpvaardig en groot aanbod

Bijzonder vriendelijk personeel en groot aanbod

Super leuk, dat geschreven briefje

Prima.

Snel en goedkoop

Heel snel geleverd en geen verzendkosten gerekend, dat vind ik een groot pluspunt. Daarnaast nog een handgeschreven kaartje om te bedanken voor de bestelling. Erg zorgvuldig!

Bestellen ging gemakkelijk. Levering op tijd zoals beloofd en de kwaliteit van het product kon niet heter zijn. Dank jullie!

Snel verstuurd en helemaal zoals verwacht.

Nieuwe Japanse messen besteld. Goed verpakt en snel geleverd. Zelfs een persoonlijk geschreven bericht erbij. Erg leuk. Zeer blij mee

Super snelle service

Ik had een steelpan besteld maar toen ik deze kreeg zat er aan de binnenkant een deuk. Ik had een mail gestuurd, en kreeg binnen 2 minuten een antwoord. Ik heb de pan teruggestuurd en 3 dagen later had ik al een nieuwe ontvangen. Super blij dat het zo snel en makkelijk opgelost kon worden.

Altijd een feestje

Van het assortiment, de verpakking tot de levering altijd goed en betrouwbaar. Een feestje om hier te shoppen!

Makkelijke bestelmanier.

Snelle bestelling, geen gedoe met pop-ups of doorverwijzingen. Keurig afgeleverd in stevige blverpakking met handgeschreven bedankje. Top! En de prijs was fantastisch, aanrader. Groeten Ronald Abelskamp, Sneek.

Geen commentaar daar alles goed en snel behandeld is.

goed geholpen aan de telefoon en daarna lekker snel geleverd

telefonisch goed en vriendelijk geholpen en daarna snel verstuurd. nog niet gebruikt want het is een kadootje. nog even wachten

Het product is precies zoals beschreven en de volgende dag al in huis

Geweldig vriendelijk telefonisch te woord gestaan

Maar de aanlevering van het product liet wel erg lang op zich wachten.

Bestelling is goed en vlot gegaan en de levering was snel.

Goede kwaliteit voor een goede prijs en fijne service

Ik kocht een dure pan die surprise het goedkoopst aanbiedt. Verwachte Levertijd was 2 weken, maar na 2 dagen al werd hij bezorgd. Met een persoonlijk briefje eraan. Keurig!!

Goed!!

Bestelling snel bezorgd + goede koop qua prijs/kwaliteit

Goede verpakking op tijd geleverd

Snelle levering van prachtige pan.

Deze website bood een goede prijs en leverde bovendien razendsnel!

Zoals ik al aangaf, zeer tevreden over de kwaliteit. Ook heel attent dat er een persoonlijk kaartje bijgesloten was.

Netjes verpakt, leuk persoonlijk kaartje erbij. Goede garantievoorwaarden las ik. Goede indruk van Surprise kookgerei!

Goede ervaring

Artikel besteld ging makkelijk en netjes afgeleverd op mijn huis adres

Prima service!

Mijn online bestelling werd zeer snel geleverd, superblij mee!

Snel geleverd! Er zat een handgeschreven kaartje bij met een bedankje en plezier van het product. Dat doet veel meer dan een getypt kaartje met dezelfde boodschap.

Jajine van Le Creuset besteld. Snel geleverd tegen een goede prijs. Bij het pakket zat een persoonlijk handgeschreven briefje met de tekst "veel plezier met uw aankoop". Die personal touch waardeer ik. De verwachting bij een dergelijke persoonlijke benadering is dat ook de service goed zal zijn indien nodig. De tajine was goed ingepakt en is dus onbeschadigd gearriveerd.

uitstekend

zeer tevreden over het gehele leveringsgedeelte.

Het briefje bij mijn bestelling vond ik super leuk, dank en groetjes Annemiek

leemstraat 9

4705RT Roosendaal