Heel fijn!

Makkelijk besteld. Moeite prijs. Goeie Service. Persoonlijke touch!

Prima verlopen!

Dit was de eerste keer maar het ging allemaal prima. Snelle levering en leuke aanbieding. Ook leuk was het persoonlijke kaartje! Kom zeker terug.

Supergoedkoop, supersnel.

Na wat uitzoeken bleek surprise kookgerei de voordeligste prijs te hebben voor wat ik zocht. 4 minuten (!) na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik bericht dat het pakket verzonden wordt en binnen een dag heb ik mijn bestelling in huis!

Gemakkelijke site, overzichtelijk en keurig op tijd!

Wat ik zeer leuk vond is het persoonlijk geschreven briefje bij de aflevering. Echt super! Zie je niet vaak in deze haastige tijd. Bedankt alles was perfect, we kunnen weer smoothies maken . Gr

Topleverancier

Onderdeel voor de keukenmachine besteld. Keurige communicatie per mail. Onderdeel werd geleverd via de post. Verrassing was groot toen er een handgeschreven briefje bij bleek te zitten. Enorm klantvriendelijk!

Prima keus en prima service.

De Creuset pan die ik besteld had weed keurig verpakt en mooi op tijd thuis bezorgd, met een vriendelijk kaartje erbij.

Fijne hulp bij plaatsen bestelling, snelle verzending.

Goed en snel advies ontvangen per mail over geplaatste bestelling. Uitgebreide site en snelle verzending!

Een leuk persoonlijk kaartje erbij en een snelle levering

Snel geleverd, goed verpakt met een persoonlijk bericht bij.

Wou dit top product kopen maar was vrij duur. Door een ferme korting en de goede recensies besliste ik om dit product bij Surprise kookgerei te bestellen. Het werd snel opgestuurd en geleverd. Het was stevig ingepakt wat ik wel apprecieer aangezien het een dure aankoop is. Bovendien zat er een persoonlijk briefje bij en zelfs een bundel receptjes. Ondertussen al gebruikt en is alles wat ik ervan verwachtte.

positief

een alles kunner

Klantvriendelijk, enthousiast, snel en goed geprijsd!

Het was mijn eerste bestelling bij jullie. Alles was perfect en snel geleverd. Een mooie aanbieding overigens. Leuk om bij de factuur een persoonlijk handgeschreven kaartje aan te treffen.

Supersnel en veruit beste deal die er te vinden was.

Erg blij met onze magimix en gratis accessoirekit.

Vriendelijke,gedienstige en correcte aankoop geregeld door Surprise kookgerei

Een vriendelijk telefoontje gepleegd voor info,correcte en vlotte verzending van goed materiaal!

Snelle levering, leuk handgeschreven kaartje erbij!

Fijne pannen en snelle levering

Mooie aanbieding van de pannen en snelle levering. Zeer tevreden.

Snelle levering met overzichtelijke factuur.

Leuk dat persoonlijke aantekenbriefje bij de zending. Ze blijken ook goed te kunnen adviseren.

Snel en klantvriendelijk

Mijn bestelling werd snel geleverd en er werd ook erg snel gereageerd op mijn vraag over de bestelling.

Prima en snelle service

Uitstekende informatie vooraf en levering binnen 2 dagen

Top product en snelle levering

X

Mooi product teveel verpakking

Goed werkend product, echter is het product aangekomen in een doos waar wel 50 van dezelfde producten in paste. Met veel plastic lucht kussens dit had ook in een enveloppe gekund. Het product is goed maar zal hier niet meer bestellen als er niks aan de verzendwijze wordt gedaan. Ik had nog foto's gemaakt maar die kan ik helaas niet toevoegen.

Goed, beetje lastig bij afgeronde deksels

Slim hulpmiddel. De twee klemmen zouden iets dieper mogen steken.

Snelle levering, laagste prijs

Mooie kwaliteitsspullen snel geleverd

Razendsnelle levering, breed assortiment.

Echt súpersnelle levering, uitgebreide keus, goede prijs (goedkoopste die ik op internet kon vinden) en goed verpakt.

goed en snel

Overzichtelijke site, veel keuze mogelijkheden. Bestelling ging snel en binnen no-time was de bestelling de deur uit. Kon woensdagmiddag mijn pakket al ophalen bij het bezorgpunt. Helemaal top.

Zo leuk, een persoonlijk briefje bij de bestelling, hartverwarmend.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal