Super geregeld

Ik moest langer wachten op mijn bestelling. Daarover is netjes gecommuniceerd en een ander alternatief voor geboden. Ik heb er voor gekozen om op het product te wachten. Als dank zat er een surprise bij de bestelling. De naam wordt waar gemaakt.

Mooi product, snelle levering en handgeschreven kaartje!

Helemaal volgens verwachting. Hoge kwaliteit product en goedkoper dan bij andere online aanbieders.

Bestellen ging goed en thuis brengen werd van te voren duidelijk vermeld en was op tijd

Prima service waardeerde de persoonlijke touch van het het handgeschreven kaartje enorm

prima levering van kwaliteitsmes

Ik had een broodmes van Wüsthoff bij Surprise Kookgerei besteld, en dat werd volgens planning geleverd met een vriendelijk briefje erbij. Ik zocht specifiek naar dit mes, dus kan verder niet iets zeggen over het overige aanbod van deze webwinkel.

Prima service, product goed verpakt, en snel binnen

Prima service, alleen maar complimenten

Helemaal tevreden met alles!

Ik was op zoek naar een niet al te grote foodproccesor, na wat speurwerk kwam ik uit bij het bekende merk Magimix. Ik ben heel tevreden met het gemak van het bestellen op de site en de kwaliteit van de Foodprocessor Magimix Compact 3200 XL. Snel bezorgd en een attent handgeschreven briefje erbij. Waar kom je dat nu nog tegen! Bij de Foodprocessor Magimix Compact 3200 XL kreeg ik ter waarde van € 99,- de XL blokjes- en staafjes kit cadeau! Daar wordt een mens toch blij van! De accesoires zal ik ook zeker bij Suprise Kookgerei gaan aanschaffen.

uitstekend

overzichtelijk/duidelijk website en snelle levering. het mooiste is dat je een visitekaartje krijg en met de hand geschreven voor de volgende bestelling(en). ik kom zeker meer keren terug op de website.

Snel verzonden en goed verpakt! Produkt doet het goed!

Keurig!

Indien gewenst word je geholpen met jouw keuze! Snelle levering, zoals het hoort allemaal!

Snel en correct

Makkelijk besteld, snel en correct geleverd. Geen opmerkingen.

zeer te Vreden

persoonlijke en snelle communicatie

persoonlijke en snelle communicatie en snelle levering

Klasse!

Personeel bijzonder correct en hulpvaardig en mooie collectie!

goede ervaring

Snelle service en goede informatie Uiterst tevreden met gekochte pan

Prima service, snelle levering.

Snel en goed geregeld.

Snel en goed geregeld.

Volgende dag had ik mijn mooie pannen in huis. Super snel , netjes verpakt en erg leuk dat persoonlijke aandacht met de kleine kaartje erbij Hartelijk bedankt

Duidelijkheid en correcte uitvoering van de bestelling

Prima uitvoering van de bestelling. En zeer snel antwoord op een keer email gestelde vraag. FIJN !

Top, snel geleverd! Mooie magimix blender

Top, snel geleverd! Mooie magimix blender

Goede service en betrokken medewerkers

Ze hebben me goed geholpen bij keuze van de pannen. Persoonlijke berichtje bij bestelling en een attentie bij een product geleverd dat later kwam als dank voor het geduld.

Snel en attent!

Kaartje erbij, fijne zaak.

Snelle levering en groot aanbod

Ik vind al mijn keuken benodigheden bij Suprise Kookgerei. Hun aanbod is groot en ook de onderdelen Uitstekende snelle service, bij ontvangst bestelling zat een handgeschreven briefje, heel attent.

uitstekende afhandeling van de bestelling

de website is goed toegankelijk en overzichtelijk, de prijs van hetgeen ik zocht was de laagste in vergelijking met andere aanbieders, het product werd snel en goed afgeleverd en eengeboden met een persoonlijke, geschreven notitie/wens/groet

Geweldige service!

Perfecte levering en goede prijs!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal