Snelle levering, dank voor de persoonlijke noot.

Grote keus, snel verzonden en snel afgeleverd! echt super om zo een cadeau te kunnen versturen.

Helemaal goed!

Helemaal goed!

Fijn bedrijf.

Zeer tevreden over de geleverde artikelen en de snelle levering. Veel keuze uit verschillende goede merken voor keukengerei.

Super pannen en snel bezorgd

Na het programma van Keuringsdienst van Waarden over tefal koekenpannen wilde ik andere pannen. Al snel kwam ik op Le Creuset pannen en op jullie website. Op zondag gesteld en dinsdag in huis. Super pannen. Ik ben er heel blij mee!

Chapeau

Snelle levering, handgeschreven kaartje erbij en de juiste producten. Heb meteen na levering ook rechtstreeks gemailed.

Snelle levering tegen goede prijs, en dan in je levering ook nog een handgeschreven, persoonlijk briefje vinden waarin dank wordt uitgesproken voor je klandizie. Absolute aanrader!

Ok

Snelle levering, goed verpakt

Prettige website met duidelijke informatie. Mijn bestelling werd goed verpakt en op tijd bezorgd. Hier ga ik vaker bestellen.

Scherpe prijs en vlotte levering

Vlotte levering en het product was correct verpakt. De prijs voor de Le Creuset pannen was scherp en tevens zat er een persoonlijk kaartje in de doos.

De service is zo goed als de pannen.

Scherpe prijs, snelle levering en top kwaliteit.

Prima service, met een persoonlijk tintje bij de levering.

Prima service, met een persoonlijk tintje bij de levering.

Snel, goede communicatie, vriendelijk persoonlijk kaartje erbij.

prima service

Prima service, ik ben heel blij met mijn bestelling.

Prima service, ik ben heel blij met mijn bestelling.

Probleemloze bestelling. Snelle levering. Mooi extraatje.

Het aanbod van een extra gratis accessoire bij een Magimix 5200xl premium heeft mij over de streep getrokken.

Persoonlijk en snel!

Alles top en snel geregeld! Wanneer je er zelfs nog een handgeschreven kaart bij krijgt met bedankje en verwijzing naar verder contact bij vragen, mag je rustig van een top ervaring spreken. Producten van top kwaliteit, wat je bij een speciaalzaak kan verwachten

Ze hebben alles en geven ook nog superadvies!

Ik koop hier al jaren af en toe en dat blijf ik doen

Snelle goede service. Website is wel lastig te doorzoeken.

Zeer klantgericht en betrouwbaar, zijn begaan met de klant.

Snelle levering en persoonlijk kaartje is erg attent.

Bijgesloten een handgeschreven succes met je aankoop kaartje maakt het net wat persoonlijker Top

Attente service, snelle levering, goede prijzen

Scanpan messen besteld bij surprise kookgerei vanwege de prijs, tweede keer ook besteld vanwege de attente service (en wederom ook omdat ze de goedkoopste lijken te zijn)

Goede website en communicatie. Snelle levering met een persoonlijke noot! Kom zeker nog een keer terug.

Top snelle verzending

Snelle levering.