Keurig afhandelen van bestelling

Erg persoonlijk met een klein briefje bij de bestelling. Top, doet een mens Goed!

Het bestel proces verliep uitstekend. De bestelde spullen werden vlot verstuurd. De communicatie hierover was uitstekend.

Keurig en snel

Keurig en snel geleverd, leuk met een klein handgeschreven berichtje. Zeker in deze tijd een welkom gebaar. Geen vijf sterren ivm de doos in doos in doos verpakking. Dat kan wellicht minder.

geweldig

Door een gekregen cadeau kreeg ik te maken met Surprise Kookgerei. Onze gekregen airfryer kreeg echter gebreken en daarom nam ik contact op met kookgerei. De service was geweldig. Heel persoonlijk en snel werd ik geholpen. Echt onze waardering hiervoor! De producten van de site vind ik echter wel erg duur. Maar ja, wel exclusief en van goede kwaliteit.

Super fijn proces en product

Werd heel snel geleverd, geweldige kwaliteit met de beste prijs én met een leuk kadootje. Dankjewel !

Snel goed en persoonlijk

Prima dus

Kreeg goede uitleg over een aan te schaffen koekenpan

Alles wat je van een bestelling mag verwachten.

Mooi product, snelle levering met persoonlijke touch.

Scherpe prijs van producten. Mooie producten. Snelle levering

Snelle levering en keurig verpakt!

Zeer snel geleverd en in stevige verpakking.

Top, geen verzendkosten, snelle reactie en persoonlijke benadering

Fijne webshop.

Nette en snelle levering!

Alles keurig op tijd en in orde.

Alles keurig op tijd en in orde met een persoonlijke noot.

Snelle levering.

Snelle levering met een persoonlijke boodschap erbij.

Snel acuraat

Klasse

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.

Ik heb een prachtig tomatenmesje gekocht, waar ik zeer blij mee ben. Het mesje was mooi verpakt in een cadeauverpakking.

Wederom super service

Goede adviezen, snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Snel perfekt en attent

Meteen alles opgestuurd, de volgende dag hier met attent briefje en zeer voordelige prijs

Mooie le creuset pan besteld, volgende dag, keurig verpakt in huis.

De bestelde braadslede werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Product was bovendien gunstig geprijsd.

netjes en snel geleverd, mooi product

persoonlijk berichtje zat er ook nog bij.

Prachtige braadslee ook omdat hij op inductie goed werkt. En natuurlijk in de oven.

super snelle levering,persoonlijk handgeschreven berichtje vond ik heel aardig

leemstraat 9

4705RT Roosendaal