uitstekend

Snelle en correcte levering. Het persoonlijke berichtje bij de bestelling gaf het net wat meerwaarde!

Bestelling gedaan andere dag in huis en netjes verpakt en ook een bedankkaartje erbij echt perfect

duidelijke website, goed en origineel product, snelle levering

Ik zocht een sinaasappelpers voor een oude Magimix en dit kon ik makkelijk vinden op de website. Na bestelling en betaling volgt bevestigingsemail en bezorging is snel en netjes. Product is goed verpakt. Bij levering was er zelfs een handgeschreven notitie om te bedanken voor de bestelling. Ik zal er zeker nogmaals iets bestellen.

Klasse bedrijf

Snel en met persoonlijk schrijven op kaartje, zeer gewaardeerd, mooi !

Vlotte afwerking

Ik had een set koekenpannen besteld van le creuset die snel werden geleverd. Bij het uitpakken constateerde ik een fabrieksfoutje in een van de pannen. dit werd op een professionele manier opgelost en wij hadden enkele dagen daarna de nieuwe pan alweer binnen. Perfect geregeld, hartelijk dank daarvoor.

Goedkoper dan de meeste sites en supersnelle levering, ben zeer tevreden

Super goede service

Super goede service

Goede prijs en een zeer snelle levering

Een erg goed product en super snel geleverd

Zeer snel geleverd

Snelle levering, super produkt (bamix)

top!

snellere levering! goede communicatie! dank!

Uitermate tevreden

Heel verzorgd en vriendelijk en prettig .

Uitstekende en bovenal snelle service.

Direct de volgende verstuurd en binnen een dag in huis. Personal touch met een handgeschreven berichtje maakte het helemaal af. Zou er zo weer iets bestellen!

Supersnelle gratis levering, helemaal top!

Zeer tevreden.

Van bestelling tot levering, het ging gewoon goed. Handgeschreven briefje om de klant te bedanken voor de aankoop is een mooie gebaar.

Ze doen wat ze beloven.

Goede service en zeer klantvriendelijk.

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn bestelling en ik heb direct een antwoord gekregen op mijn mail. Zeer correcte goede service!

Pannen waren goed verpakt voor verzending. Ook de gebruiksaanwijzing is prettig en begrijpelijk. Ook het gebruik van de pannen is een belevenis. Ze zijn stoer, mooi en goed in gebruik. Een aandachtpunt is de sticker op de onderkant van de bodem, bij één pan was de lijmrest er moeilijk af te krijgen. Verder zijn de pannen een feest voor het oog en gebruik.

Prijs/kwaliteit prima

Fijne service

Duidelijk, Verzorgd en Kwalitatief

Zelden is de productinfo op een website zo compleet, de verzending en bezorging zo verzorgd... Heel blij met dit kwalitatief hoogwaardig product

Heerlijke pan om mee te koken

Vandaag voor het eerst gebruik voor een pastaschotel. Werkt heerlijk.

Hele goede prijs, makkelijk besteld, goede communicatie, heel snel verzonden (in deze tijd is dat bijzonder) en heel snel bezorgd (de volgende dag al, wat ook bijzonder is, maar helaas belde de bezorger niet bij mij aan en moest ik het pakje alsnog gaan halen, maar dat ligt niet aan de Surprise Kookgerei). En een persoonlijk berichtje bij het artikel, dat is heel fijn. Ik ga voortaan eerst bij Surprise Kookgerei kijken.

Goede en snelle levering , ook attent een persoonlijk briefje erbij .

Zeer hulpvaardig

Na mijn online bestelling ben ik onmiddellijk gecontacteerd om toelichting te krijgen. Supersnelle en kwaliteitsvolle service gekregen! Een aanrader!

Fijn

Snel geleverd met briefje met persoonlijke noot, leuk

leemstraat 9

4705RT Roosendaal