Op de mail duidelijke rekening en afspraken omtrent verzenden. Pakket keurig verpakt en verstuurd. Inhoud van pakket onbeschadigd aangekomen. Keurig verzorgd en een persoonlijk berichtje bijgeschreven. Compliment voor jullie zorg die eraan is besteed.

had ik veel eerder moeten kopen

de kleinste braadslede met rooster, uitstekend, ben er reuze blij mee.

Het was goed en gemakkelijk

Ook na de online bestelling wilden ze nog een persoonlijke afleverwens honoreren.

Heel blij met de pannen

Snel en netjes bezorgd

Fijn en veelzijdig apparaat !

Voor mij een nieuwe ervaring het is een feest omer mee te kunnen werken.

Snelle levering van een top product!!

Ik heb een mooie fluitketel besteld bij surprise kookgerei.nl Snel geleverd, prachtige ketel en €20 goedkoper dan bij alle andere winkels....

Geleverd met leuke persoonlijke noot.

Had een vervanging van de kom op mijn huishoudmachine besteld. Deze was in de loop der jaren slecht geworden. Er werd op de site al beschreven dat de citruspers niet meer op de nieuwe module past. Maar de andere onderdelen kunnen nog gebruikt worden. Dit stond ook nog eens in de brief vermeld die werd meegestuurd. Prima service.

Supersnelle bezorging

Supersnelle bezorging en netjes verpakt, inclusief een vriendelijk handgeschreven kaartje.

Surprise staat voor super

Gewoon super, dit was een kleine bestelling! Netjes met een handgeschreven briefje geleverd! Bij het ophalen bij onze eerste bestelling! Was het al duidelijk. Bij surprise kookgerei zit je goed goed advies snelle levering! Gewoon Top!

Proffesioneel en goede service.

Prima ! Gevraagd en op tijd ontvangen.

Gewoon uitstekend !

Op het product zat 1 à 2 weken levertijd. Netjes op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Bij levering zat er een handgeschreven notitie bij. Geweldige service

Zeer positief

Netjes ingepakt, keurig binnen de tijd geleverd. Leuk briefje erbij. Erg blij mee.

Creuset Kone

Goede prijs voor creuset fluitketel

Uitbeen mes besteld van scanpan. Het Product was precies zo als beschreven en binnen een dag in huis.

Snelle verzending, uitstekende klantenservice!

Goede kwaliteit producten en een uitstekende klantenservice.

prima service en snelle levering!

duidelijke website, vlotte levering met een persoonlijk berichtje erbij!

Fluitketel was werder geleverd dan aangegeven. Goed verpakt met een hartelijke briefje erbij.

Helemaal top

Een verlopen aanbieding werd gewoon hersteld. Netjes de levertijd aangegeven en of dat voor mij een uitdaging was. Nee dus. snelle reactietijd via de mail.

Duidelijke communicatie en stipte levering

Goede website en snelle levering

Een foodprocessor van Magimix besteld. Snel en netjes geleverd.

Ik heb een foodprocessor van Magimix besteld. Kwam snel en was goed en netjes ingepakt. Op de factuur een persoonlijk berichtje geschreven. Dat vond ik erg leuk.

snel en netjes

persoonlijk