Toppie voor de kokkie

Toppie voor de kokkie

Aquraat, snel, goede en tijdige informatie. Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Snel geleverd met persoonlijke noot

:-)

Snelle levering en persoonlijk kaartje. Ik hou ervan!

Proficiat

Prima zaak

Snel, vriendelijk en service gericht

Prima ervaring

Zeer behulpzaam

Er goed. Nadat ik zelf een fout had gemaakt werd ik meer dan vriendelijk geholpen en werd het snel opgelost

Goede en snelle afhandeling werd ook nog door de winkel zelf op de hoogte gesteld dat zei het pakket hadden verstuurd

Top Quality!

Delighted with my new pan.

Super snelle service!

Zeer tevreden over de service qua email en verzending. Product kwam goed en snel aan

Vriendelijk

Goed verzorgd vriendelijk en behulpzaam. Vriendelijk briefje honden voerbak uitstekend

Prima webshop en snelle levering.

Prima prijs en snelle levering.

Top product, top service

Top product, top service

Goede service en advies, snelle reactie

2 onderdelen voor Magimix besteld die lastig te vinden waren op internet

Pannen zijn super, geweldige uitstraling!

Heb nu een aantal keer gekookt in de Le Creuset Magnetic pannen, doordat er een review was waarin stond over vlekken, heb ik ze net als het advies bij de antikleefpannen, eerst afgewassen toen met zonnebloemolie ingesmeerd en daarna weer afgewassen. heb nog geen vlekken waargenomen. Doe ze ook gewoon in de vaatwasser. De anti kleef koekenpannen was ik even met de hand af. Deze pannen verdienen zich terug doordat na het eten aan de kook gebracht te hebben, mijn inductie pan met deksel erop, op 3.5 of 4 gezet kan worden en dan nog steeds kookt!!! Bij mijn oude pannen was het kookpunt 7. Daarnaast zijn ze uniek van uitstraling!

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Erg tevreden

Ik werd heel blij van het kaartje dat meegestuurd werd. Als klant voelde ik me erg gewaardeerd. Verder ben ik zeer tevreden met mijn bestelling, het is precies zoals ik verwacht heb.

Goed.

Gewoon goed en snel in huis.

En een persoonlijke noot. Ook super leuk vooral in deze tijden

Hier bestel ik volgende keer weer!

Product volgens verwachting en snelle levering

Prima webshop

Snelle levering van de pan, goed verpakt, goede prijs, persoonlijk briefje

Snelle bezorging en gunstige prijs!

Snelle bezorging en gunstige prijs!

Had een probleem met bestellen, maar dit werd heel snel opgelost. Echt binnen een paar minuten. Bij andere webshops zou dat dagen gekost hebben!

Door de jaren heen bestel ik keukengerei bij jullie. De ervaring is elke keer TOP

Snel geleverd, goede prijs

Wij hebben onderdelen voor de Magimix besteld, Deze zijn erg snel geleverd voor een erg goede prijs. Als ik weer iets zou moeten bestellen zou ik sowieso ook op deze website kijken!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal