Heel erg goed van klantenservice tot en met thuis bezorging

Ik had een vraag over een product en degene die in aan de telefoon kreeg hoefde noch het product noch het antwoord op te zoeken. Heel fijn om iemand te spreken die weet wat er verkocht wordt. Bij de bestelling zat een visite kaartje met een handgeschreven boodschap. Dat voelt toch meer alsof je bij een lokale winkel koopt dan bij een massale webshop. Zeer goeie ervaring dus.

Snel geleverd en goed verpakt. De onderdelen zijn uitstekend.

Persoonlijke en snelle service, top

Zeer snelle service

goede service, prettig contact

het bestelde product voldoet aan de verwachtingen, tegen een prima prijs de communicatie was goed en bijzonder vriendelijk met een beetje "extra"

Snelle afhandeling; prima service

Snel geleverd, goede prijs!

Snel geleverd, goede prijs. Ook nog een handgeschreven bedankje erbij. Erg tevreden!

Supersnel verstuurd.

Ben erg tevreden over dit bedrijf.

Supersnelle bezorging.

Ruime keus in wat ik wilde bestellen. Was keurig verpakt en een handgeschreven (?) kaartje erbij; maakt het persoonlijk.

perfect!!!!

geweldige en zeer snelle service. Ik zou het ten zeerste aanbevelen

Goede service en goed advies gekregen

Heel behulpzaam

Hoger kwaliteit en snelle levering

Mooi assortiment met hoogwaardig keukengerei. Levering supersnel en goed verpakt. Aanrader.

Stomme fout van mij werd soepel opgelost

Snelle levering en duidelijke website.

Echt supersnel losse deksel voor onze magimixhakmolen ontvangen !

Heel fijn dat we een losse deksel konden bestellen. Nu doet de hakmolen het weer. En ook het handgeschreven kaartje echt heel leuk. Wij zijn er blij mee!

Snelle levering, keurig verpakt, voldoet aan de verwachting

Verzending van het product was goed.

Snel, correcte behandeling en nazorg !!!

Snel geleverd en correcte nazorg!! Fijn geholpen en goeie prijs!!!

Deksel voor mijn magimix besteld, snel geleverd, goed verpakt

Goede producten. Snelle levering en persoonlijke aandacht.

Zelfs op zondag met alle geduld geholpen door Dirk Dolman

Bij het bestellen ging er een en ander fout. Vrijwel direct na melding kreeg ik ondersteuning en werd de koop prima afgehandeld. Bezorging op tijd.

Blij met mijn keuze!

Best mooie, veelal exclusieve, dure artikelen. Voor het geld dat ik te besteden had (€ 50,-) is er niet heel veel keus. Blij met mijn keuze, mooie pastamachine!!!

Waardeloze service en opstelling bij problemen

Artikel ontvangen zonder instructie. Op eigen initiatief op voorhand instructie op internet opgezocht. Product functioneert na 2x gebruiken niet meer. Reactie van "SurpriseKookgerei": dat is jammer, dan heb je het product niet goed gebruikt. Het kan teruggestuurd worden naar fabriek maar we geven je weinig kans". Eén keer hier iets gekocht. NOOIT MEER

Snelle levering van mijn bestelling

Ik wilde voor mijn verjaardag graag een powerblender. Aangezien alle winkels gesloten zijn vanwege de lockdown, moest ik toch maar online bestellen. Deze website kwam ook voorbij, met de mededeling dat wenselijk geleverd zou kunnen worden. Heb het er maar op gewaagd en renpaard dagen voor mijn verjaardag plaatste ik deze bestelling. Hij is netjes voor mijn verjaardag nog geleverd. Dus ik was heeeeel erg blij!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal