Online de zelfde service als in de winkel. Top!!

Attent en leuk dat er een hand geschreven briefje bijgevoegd was.

Snelle bezorging, mooi product goede service

Product werd snel bezorgd en is van goede kwaliteit (Samura damascus mes). Aan het inpakken en het begeleidende visitekaartje zie je dat er met passie wordt gewerkt.

goede service

snelle en goede service

Snel en goede service

Fijne betrouwbare webshop

Ik heb nu drie bestellingen gedaan, en alle keren snelle levering, goed verpakt en ook nog een handgeschreven berichtje erbij. Topklasse!

Perfecte service

Ik wordt blij van een bedrijf die een uistekende productkennis heeft! Helemaal tevreden,

Ruime en (financieel) aantrekkelijke keuze inclusief snelle levering

Op zoek naar aanvulling op een Alessi pannenset konden we prima uit de voeten bij Surprise kookgerei. Een vlotte afhandeling en prima communicatie (één artikel was niet leverbaar, daarover zijn en worden we geïnformeerd) . Aanrader dus!

Mooi producten en snelle reactie

De kwaliteiten van de producten zijn goed. Als je een vraag hebt, dan wordt er snel gereageerd. Top, ben zeer te tevreden!

Alles prima in orde

Alles snel geleverd en goed verpakt.

Ondanks de drukte bij post nl is het pakket snel geleverd. Persoonlijke noot toegevoegd door het personeel. Ik ben dik tevrede.

Fijne service en snel bezorgd. Lief kaartje erbij.

Op tijd geleverd!

Zocht naar maatlepels , kon deze helaas niet vinden. Dat vond ik jammer

Scherpe prijzen, snelle verzending, mooie producten.

Mooi assortiment voor eerlijke prijzen en na bestelling een snelle afhandeling.

behulpzaam en vriendelijk

Ik werd snel en vriendelijk verder geholpen.

Goede en mooie verpakking.

De Alessi geurkaars geur Brrr is een cadeau geweest. Dus wij kunnen daar geen beoordeling over geven. Het is in ieder geval wel goed ontvangen!

Kleine miscommunicatie maar super snel en netjes opgelost, beantwoorden ook direct

Zoë er zeker weer bestellen

Snel en persoonlijk

Op zoek naar een scherpe prijs voor een Creuset pan kwam ik bij deze site uit. ik heb nog wel even onderzoek gedaan naar de firma Surprise Kookgerei, het ging immers niet om een halfje wit, en besteld. Door de feestdagen duurde het iets langer dan verwacht, maar daar was ie dan toch echt. Goed verpakt, verzekerd verstuurd, met een handgeschreven "veel plezier van uw aankoop" briefje aan de nota geplakt. Helemaal goed. Direct de eerste hachee erin gestoofd, wat een genot, aankoop voor jaren en waarschijnlijk een mooi erfstuk, zo'n Creuset.

Snel en attent!

Keurig, snel, attent en vriendelijk geholpen

Top zaak die doet wat men zegt.

Dag na kerst een bestelling geplaatst en de daarop volgende dag in huis.

Goede service en snelle levering.

Ook in de drukke decembermaand snel geleverd. Leuk handgeschreven kaartje erbij.

Supersnelle service, keurig ingepakt en een handgeschreven briefje aan de factuur. Voor als we vragen hadden etc. Ik zal zeker aan deze zaak denken als ik weer wat nodig heb!

Het bestelde artikel ziet er net het zelfde uit

Topservice

Op kerstavond bestelling geplaatst. Betaling lukte niet helemaal correct. Gelijk bericht van Surprise kookgerei en probleem werd direct opgelost.

Alles snel geleverd

Goed assortiment