Correcte snelle levering

Alles prima geleverd met zelfs een persoonlijke handgeschreven gelukwens.

Overzichtelijke site

Een overzichtelijke site waar je direct alles kunt terugvinden. Webshop levering was supersnel!

Supergoed

Heb mijn gekozen producten makkelijk kunnen bestellen, ondanks drukte bij postnl was mijn pakketje snel in huis. Ben zeer tevreden over mijn aankoop!

Professioneel

Besteld in de meest drukke periode can het jaar, maar toch keurig snel geleverd. Ook een fijne site die er op wees dat Magimix verschillende deksels heeft (dat verklaarde mijn problemen)

Helemaal prima.

Snelle bezorging, met PostNL. Uitstekend verpakt.

Super vriendelijk. Binnen een dag netjes geleverd.

Het specifieke product wat ik zocht was gewoon op voorraad en is de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt met leuk persoonlijk kaartje.

Zeer vriendelijk en dag later was mijn aankoop al binnen mét handgeschreven kaartje eraan!!!!

Communicatie

Duidelijk en snel antwoord op vragen

Geweldig advies, snelle levering! Top

Zie bovenstaand

super messen

Heb 4 messen van het merk Samura gekocht. Ze zijn alle 4 superscherp en zien er schitterend uit. Zeer snelle en correcte levering met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Aanrader

Direct contact met de genen. Wordt meteen op gelost, en weer gecontroleerd. Dit kan anderen web site een voorbeeld aan nemen.

Super snelle levering!

Snelle levering in de drukke kerstperiode.

Prima zaak super snel geleverd

Geweldig, snelle levering

Snelle levering van de braadslee met rooster

Prima, zelfs in drukke dagen rond de Kerstbestellingen.

Je wordt goed op de hoogte gehouden en bestelling kwam toch nog heel snel binnen.

Snelle bezorging met een persoonlijke groet

In tijden van Corona binnen 1 dag leveren wat ik online besteld had vind ik super. Daarnaast nog een persoonlijk briefje erbij. Bestel hier zeker nog eens.

Heel snel geleverd en prima prijs

Snelle levering en wat ik vooral leuk vond was het persoonlijke kaartje aan de factuur

Geweldige service!

Heb hier meerdere bestellingen gedaan en altijd uitstekend en snel geholpen. Heel persoonlijke service wat je niet verwacht bij online bestellingen. Het is duidelijk merkbaar dat er mensen met passie werken. Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Op tijd en persoonlijk

Goede service.

Snel reactie op verzoek informatie, vriendelijk, geleverd op korte termijn en netjes verpakt.

Supersnel geregeld, ondanks de kerstdrukte.

Ik heb een Magimix 10 mm snijschijf besteld. Ondanks de kerstdrukte werd het pakket de volgende dag bezorgd. Bij de factuur zat nog een handgeschreven kaartje. Erg attent. Surprise kookgerei wordt mijn eerste keus wanneer ik keuken attributen nodig heb.

Uitstekend telefonisch advies gekregen en

Na het advies en de bestelling direct bevestiging. Vlotte en correcte verzorging van het bestelde artikel.

De juiste product, een bedrijf met alles die je nodig heb

leemstraat 9

4705RT Roosendaal