Top.

...

Snelle levering, handgeschreven briefje erbij maakte het helemaal af!

Prima leverancier

Snel en goed verpakt geleverd tegen een prima prijs. Opvallend was het bijgevoegde attente handgeschreven briefje.

Snel, vriendelijk, efficiënt en betrokken.

Snel, vriendelijk, efficiënt en betrokken. Ik wil graag dat echte winkels en goede gespecialiseerde winkels blijven bestaan. Daarom wederom de keuze voor Surprise kookgerei. Ik had het apparaat ook elders voor ruim 20 euro monder kunnen krijgen, bewust niet gedaan.

Snelle levering.

Product zat goed verpakt. Snelle levering.

Ijsmachine besteld van Magix en was erg snel geleverd.

BESTELLING SNEL EN CORRECT UITGEVOERD !!!

BESTELLING SNEL EN CORRECT UITGEVOERD !!!

Perfect,

Besteld, goed op de hoogte gehouden van de bestelling! Bij ophalen goeie uitleg gegeven!

Vlotte en correcte service, kwalitatief product

Twee messen besteld in de namiddag, na de bestelling meteen al bevestiging van de verwerking van het order. Ik was als regelmatig internetkoper sceptisch over de "levering volgende dag" (bij het overgrote deel van de aankopen blijkt dat dan toch niet het geval), maar de volgende namiddag lagen de messen al bij mij thuis. Eén van de zeldzame keren dat de "dag erop-levering" effectief ook het geval was. Prima service dus, de messen voldoen aan de websitebeschrijving en zijn kwalitatief prima, prijssetting al even prima bij vergelijken op verschillende sites. Levering was bovendien vergezeld van een persoonlijk berichtje van de verkoper, fijne extra touch... Ik kom zeker terug indien een volgende soortgelijke aankoop zich aandient. Dank.

Alles was vlot geleverd, geen afleverkosten, die andere grote winkels wel extra rekenen voor hetzelfde product.

Super!!!

Doen wat je belooft. Ook fijn dat er geen verzendkosten aan verbonden zijn.

Professioneel en stipt

Heel snel geleverd, degelijk verpakt met bondige persoonlijke notie van het team. Fijne ervaring en zal zonder aarzelen hier nog bestellingen plaatsen.

bestellen ging super, levering erg snel!!

100 % tevreden!

Correcte en snelle levering van het bestelde product.

Een nette en snelle levering!

De pan was zorgvuldig ingepakt en daardoor zonder beschadiging in ontvangst genomen! Er is duidelijk zorg aan besteed.

Alles was perfect

Mijn product was heel snel geleverd. De kwaliteit is goed. Ik ben helemaal tevreden.

Snelle levering zonder poespas en met een persoonlijke touch.

Het artikel wordt snel geleverd, maar is niet goedkoop. Bij de fabrikant kon ik alleen een meer omvattend onderdeel kopen waardoor ik toch duurder uit zou zijn.

Persoonlijk en snelle levering

Leuk een persoonlijke groet!

Hele snelle service via email rn bestelling plaatsen en ontvangen.

Zeer prettige online winkel voor het kopen van kookgerei

In eerste instantie had ik een verkeerde keuze gemaakt. Ze boden deskundige hulp bij het zoeken van een vervangend artikel. Dit bleek niet op voorraad en moest worden besteld. Kookgerei heeft me persoonlijk op de hoogte gehouden en uiteindelijk werd alles netjes prima geleverd.

De levering was gelijk de volgende dag, inclusief een kaartje dat we met al onze vragen over onze aanschaf konden bellen. Goede service en goede prijs voor een fijn product!

Zeer betrouwbaar en klantgericht.

Prima service. Deze winkel is aan te bevelen!

Top geleverd

Top omdat de bestelling wel heel bescheiden was en ondanks de decemberdrukte de volgende dag werd geleverd, bijna met spijt niet nog iets besteld te hebben!

Goede service, snelle levering

Zeer tervreden !

Normaal bestellen we niet online maar nu met Covid19 wel en we zijn zeer tevreden over Surprise Kookgerei.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal