Netjes verpakt en heel snel geleverd.

Prima website

Prima spullen. Alleen jammer dat een bakblik voor boterkoek niet met de gewone pakketdienst wordt verstuurd. Kwam met de postbode en is met “geweld” door de brievenbus geduwd. Doos kapot.

Aanbevolen!

Prima ervaring, het bestelde had ik inderdaad de volgende dag al in huis.

Altijd klantvriendelijk

Ik kom al jaren bij Surprise Kookgerei, altijd goed advies, klantvriendelijk en een beetje meer en hele goede en mooie producten. Nu voor het eerst via de webwinkel gekocht, precies op tijd geleverd, en goed verpakt.

Op tijd geleverd

Prettige en goede service!

Snelle en efficiënte verzending van mijn bestelde producten, begeleid door een vriendelijk handgeschreven briefje. Dat maakt toch het verschil!

Mooie producten, maar redelijk beperkt assortiment

Kookcadeau heeft mooie producten. Helaas waren weinig artikelen die ik gebruiken kon en/of al eerder zelf in de afgelopen tijd aangeschaft had. Het heeft lang geduurd en na lang zoeken heb ik iets kunnen vinden als een mooi aandenken van de gevers.

TOP !

prima product en prima afhandeling van mijn besteling -- TOP !

Snelle levering zonder verzendkosten super en een persoonlijk kaartje.

Goed bedrij ga zo door.

Geweldige klantenservice en snelle levering.

Klanten dienst gebeld voor afhandeling van betaling met een kado cheque in Belgie. Heel vriendelijk en zo opgelost!

Prima levering

Snelle en prima levering

Alles klopte

Snelle levering, juiste product Fijne ervaring, alweer

Snelle service en bezorging.

Naast de snelle leverantie, word je goed op de hoogte gehouden wat betreft afleveringstijd etc. via email. Leuk was de handgeschreven boodschap op t visitekaartje, met daarop de hoop dat we veel plezier aan onze aankoop mochten beleven. Maakt t net iets persoonlijker!!

Fijne winkel ervaring

Zocht aantal producten en vond deze als 1 pakket bij jullie. Helemaal blij met de aankoop. Ook het handschreven briefje erbij zorgden voor een fijn aankoopgevoel.

Kwaliteit, persoonlijke aandacht en flexibiliteit

6 sterren als ik ze had kunnen geven. Mooie Wusthof set besteld maar door vertraging bij leverancier kon de set pas later worden geleverd. Laten we nu net naar Duitsland zijn verhuisd in de tussentijd (4 weekjes) Set gewoon in Duitsland bezorgd zonder problemen. Helemaal onder de indruk van de communicatie. Dikke thumbs up voor jullie !

Goede projs, snelle service en met persoonlijke touch

Uitstekende ervaring!

Mooie producten, goede prijs

Moiie en goede producten tegen prima prijs. Snelle verzending.

snel geleverd en leuke boodschap

Lekker snel geleverd met een leuke boodschap erbij!

kijk lager

Ik had vroeger al een pureer kit gekocht en kreeg ik gratis een spatel in het zwart. Nu heb ik weer één gekocht MAAR geen spatel. Quid? Mvg,

met een persoonlijk kaartje erbij!

Super garde en supersnel geleverd!

'S middags besteld en de volgende morgen vroeg al op te halen bij het afhaalpunt! En deze garde is makkelijker in gebruik dan een rechte klopper.

Goede pan

We hebben een pan van Le Creuset met een goede korting! Hij is in een dag geleverd. Helemaal happy mee!

Prima dienstverlening,geen klachten.

Ik kan alleen maar positief zijn over de dienstverlening en het contact via de email,met als resultaat een prachtig koffiezetapparaat!

Super goed geholpen

We zijn erg blij met onze bamix staafmixer. Het contact was prettig en we kregen goed advies

leemstraat 9

4705RT Roosendaal