Zeker hier bestellen !

Super snelle levering , duidelijke Website! Ik vond het handgeschreven briefje erbij echt heel goed. Dat onderscheid je van de anderen in dit digitale tijdperk. Het product functioneert prima .

snelle goede service

Super snel geleverd, dank!

Heel snel geleverd, super fijn!

Ik heb een blender gekocht bij jullie en de beschrijving laat te wensen over. Ik heb jullie toen gebeld en ben door de telefoon uiterst vakkundig geholpen. Krijg nog bericht van jullue als het kookboek er is. Hartelijk dank

Snelle levering, heel tevreden

Op zoek naar een nieuwe kom voor mijn 20 jaar oude Magimix in deze winkel de "upgrade" gevonden. Superblij dat ik mijn machine weer kan gebruiken zonder lekkages. De persoonlijke noot bij de pakbon vond ik heel attent!

Snel, persoonlijk

Wat aangenaam om een handgeschreven briefje erbij te ontvangen. Zeker voor zo’n simpele bestelling.

Goede en snelle levering. Zelfs handgeschreven kaartje erbij. Erg attent.

Goede en snelle levering. Zelfs handgeschreven kaartje erbij. Erg attent.

Er waren wat problemen met de cadeau kaart buiten jullie schuld om. Zodra dat was gereld werd onze bestelling snel uitgeleverd. Wat wij wel op willen merken, dat wanneer wij het e.e.a zelf zouden moeten bestellen, dan is ons budget niet toereikend, daarnaast als wij e.e.a vergelijken met andere leveranciers, dan vinden wij uw producten wel erg duur. Wij wensen u verder veel succes. Fam. G.A.Veenstra

Goede service en snelle levering.

Idem

Topservice

Alles in orde, vriendelijk, snel.

Zelfs een persoonlijke notitie en hoge kwaliteit producten voor een mooie prijs!

Prima kwaliteit en snelle levering

Zie boven

Uitstekende snelle levering

Helemaal top. Toch al relatief oud onderdeel besteld en binnen 3 dagen gewoon geleverd. Helemaal blij

snel en persoonlijk

snelle levering met een persoonlijke noot.

Snelle nette levering

Precies wat ik zocht, een update voor mijn magimix 3100. Werkt perfect, snelle levering en leuk handgeschreven briefje erbij!

Snelle levering en goede verpakking

Juiste antwoord op een vraag

Als culinair kok loopt ik soms tegen vragen op waar snel een antwoord opmeet komen. In deze gevallen raad ik ieder Surprise Kookgerei van harte aan!

Eerlijk en correcte levering

Prima ervaring

super snelle levering en omvangrijk pakket met duidelijke gegevens

Super geregeld

Erg atend dat er een hand geschreven kaartje bij zat.

Perfecte afhandeling en bezorging van mijn bestelling.

zeer goed

Snel en klant vriendelijk

Wat ik waardeerde was het handgeschreven bedank kaartje terwijl het geen groot ding was wat wij kochten. Kortom, heel sympathiek. Ga zo door!

Zeer goede service

Product exact als verwacht, doet het goed. Toen het eerst geleverde artikel een defecte functie had werd er na telefonisch contact meteen een nieuwe opgestuurd, dezelfde dag nog! Het product kwam snel en werkt goed!

In alle opzichten uitstekend

Prima, een goede en snelle service

Heb geen enkel negatieve opmerking. Snel en goed.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal