Tevreden met onderdeel Magimix

Mijn raspsschijf van Magimix 4200 ging stuk ná 20 jaar gebruik. Laat ik nou nét de goede vinden bij Suprise kookgerei, en nog voor de helft van de prijs ook! Snel geleverd, ik ben helemaal blij.

Prima met zeer snelle levering!

Was weer een gezellig en deskundig advies!

Netjes geleverd en een persoonlijk wordt erbij

Snelle servies, goed verpakt met een persoonlijke handgeschreven notitie!

Snelle aflevering

Overzichtelijke website. Veel keus. Vlotte afhandeling.

Geweldig apparaat perfect geleverd en interessante site.

Snel netjes persoonlijk

erg klantgericht Een handgeschreven kaartje erbij Snelle levering

als altijd...

..goed, snel en keurig

zeer tevreden

geachte zeer tevreden als ik nog iets nodig heb zal ik bestellen,als er promotie s zijn laat het me weten via mail dank u gr jozefa

Zeer attente hulp en opvolging

Ik checkte de levertijd omwille van een verjaardagscadeau en Surprise Kookgerei heeft vaart achter de bestelling gezet zodanig dat de cadeau's op tijd toekwamen.

Top ervaring

Product netjes en snel geleverd. Zelfs met een persoonlijk geschreven bericht erbij, daar word ik blij van.

Snel en juist geleverd

Eerder bij een andere aanbieder besteld die op de site beloofde dat het artikel de volgende dag zou worden geleverd. Na betaling bleek het product niet op voorraad. Heel gedoe om hier achteraan te moeten gaan. Grote waardering voor deze aanbieder die wél de toezegging na kwam: de volgende dag werd het originele onderdeel geleverd!

Fantastisch bedrijf

Zeer klantvrielijkheid, enorme kennis van wat verkopen. Online een Magimix keukenmachine aangeschaft na uitgebreide informatie van mevrouw Dolman te hebben gehad. De volgende dag in huis. Ook bij vragen na de koop werd uitgebreid en met alle tijd werd ik door de heer en mevrouw Dolman uiterst vriendelijk te woord gestaan.

Mooi alessi medijnen vakjes trommeltje design

Heel mooi medicijn doosje van alessi met meerdere vakjes behulpzaam briefje erbij van als er nog vragen zijn van de suprise kookwinkel

Top ! Goede advies !

Ik heb al eerder iets besteld bij Surprise Kookgerei.nl . Men helpt echt erg geduldig en aardig aan de telefoon. Ik bestel online. Wat ik nu nog mis is bv goedkopere melkkookpannetje met een deksel die ook nog geschikt is om op gas te kunnen koken.

goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service

Mooie producten

Mooie website met prachtige spullen. Ik heb een keukenrolhouder (Alessi) en een 1kops theezeef besteld. Vlot geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Keurig verpakt.

Snel en soepel

het bestelproces verliep snel en soepel. Ook mijn product supersnel in huis. Perfect!

Altijd goede service en contact.

Altijd hele prettige contacten, zowel met bestellingen via mail alsook bij bezoek aan de winkel. Altijd zeer vakkundig advies. Top zaak.

Het handgeschreven briefje

Snelle levering, mooie producten en een handgeschreven briefje bijgevoegd. Daar wordt je blij van.

goede service

Het pakketje werd snel bezorgd, goed verpakt en een met de hand geschreven kaartje erbij, een persoonlijk accent.

Snelle levering, scherpe prijs

Ik was op zoek naar een bepaald artikel en SurpriseKookgerei.nl kwam na wat zoeken online als de goedkoopste uit de bus. Artikel besteld, snel geleverd. Gratis verzending vind ik ook heel fijn! Enige minpuntje is dat je niet achteraf kunt betalen, dat heeft meestal mijn voorkeur. Maar aangezien ik dit artikel toch zou houden vond ik betalen met ideal niet zo heel erg.

Netjes verpakt en vlotte levering.

Super snelle levering

Zo snel heb ik niet eerder een on-line bestelling ontvangen. Goed verpakt en met een aardig bedankjaartje. Keurig verzorgd!

Goed product, snelle levering

Erg leuke broodvormpjes van Chigago Metallic. Levering snel.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal