Prima en prettige service

Een aantal bestellingen gedaan en zodra er niet voldoende op voorraad is wordt ik keurig thuis gebeld.

Service zoals het hoort.

Ik had problemen met een online betaling van een bestelling die ik had gedaan. Probleem lag bij de bank. ZelfS in het weekend gelijk respons gehad op mijn e-mail contact. En alles is gegaan zoals het hoort te gaan . Vriendelijke en direct.

Snelle en goed verzorgde levering

Ik kocht een Alessi kastanjevormige pillendoos. Mooi afgewerkt product. Snelle en goed verzorgde levering.

redelijk

Alleen via internet te doen weinig winkels in mijn omgeving.

prachtige fruitschaal ontvangen en attent en liefdevol ingepakt

prachtige fruitschaal uit kunnen zoeken, die attent en liefdevol is ingepakt. Dank daarvoor.

Snel netjes

Goeie prijs en netjes en degelijk afgehandeld. Leuk persoonlijk briefje erbij doet het goed.

Hele fijne persoonlijke webshop

Blij met hoe Surprise Kookgerei omgegaan is met onze bestelling. We kregen de spullen op tijd geleverd, met een handgeschreven briefje. Erg leuk en netjes! De volgende keer bestel ik weer hier :)

Levering ging perfect. Ook het tijdelijk On-hold Was geen enkel probleem. Snelle reactie , goede communicatie en levering volgens de afspraak.

Goede en snelle service, betrokken bij de klant

Een Le creuset koekenpan besteld en de volgende dag al bezorgd, incl een persoonlijk Met de hand geschreven briefje erbij. Dat werd door mij erg gewaardeerd! Pan goed ingepakt, duidelijke instructies voor het gebruik. Super fijne pan, ik kan niet anders zeggen. Wordt iedere dag gebruikt.

snel en goed verstuurd.

niets op aan te merken

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Vriendelijk en persoonlijk

Vooraf per email contact over pan die niet op voorraad was, mailtje ontvangen bij voorraad en bij de bestelling een persoonlijk handgeschreven kaartje. Voelt goed! De pan is ook goed :-)

Snel, goedkoop en betrouwbaar.

Prima service voor een scherpe prijs!

uitstekend

Uitstekend, en het handgeschreven berichtje bij het produkt vond ik buitengewoon attent.

Perfect!

Schoepje voor mijn Magimix Gelato Expert razendsnel geleverd. Ook veel goede adviezen.

Deskundig, betrouwbaar en snelle service

eenvoudig te bestellen; je wordt goed op de hoogte gehouden van de leveringsdatum en een persoonlijk geschreven kaartje bij de levering, niet noodzakelijk maar komt heel attent over!

mag het ook in een woord? FAN-TAS-TISCH

Snelle zeer correcte en persoonlijke benadering. Top.

Supersnelle levering tegen goede prijs

Supersnelle levering tegen goede prijs

prettige firma

Ik had door de site de verkeerde indruk gekregen van het product en kreeg toen een retoursticker; dat was prettig en klantvriendelijk

Attent en deskundig

Laagste prijs, snelle levering, met een persoonlijke noot geschreven bij de factuur. Je voelt je gezien als klant.

Persoonlijk

Snelle verzending, goede uitleg over het proces met postnl en persoonlijk kaartje bij ontvangst. Ik ben zeer tevreden!

Top geregeld

Prima service, houden je goed op de hoogte, snelle levering en keurig verpakt!

Volmaakt.

Keurige, netjes verpakte levering. Op tijd. Met geduldige reactie op vragen. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal