Erg fijn!

Product was snel bezorgd en netjes ingepakt. Leuk handgeschreven kaartje erbij maakte het helemaal af en persoonlijk.

ik ben heel tevreden

ik ben heel tevreden

Correct Snel Persoonlijk

Voor het eerst iets besteld. Maar voor herhaling vatbaar

Snelle bezorging en persoonlijk

De prijzen zijn goed, ik had 1 item van €16,50 en er waren geen verzendkosten. Echt super fijn! Mijn pakketje was heel snel binnen en er was een handgeschreven kaartje bij en een boekje voor messen. Prima!

Snelle en complete levering

Snelle en complete levering vsn dr Megamix 5200XL Premium! Nu aan de slag ermee!

Goede uitleg en heel vriendelijk geholpen men zeer tevreden over de aankoop

Goede levering

Niets op aan te merken

Altijd goed

Ik kan niet meer achterhalen om welke bestelling dit gaat, maar heb altijd positieve ervaringen met Surprise Kookgerei gehad.

Superfijne kookwinkel

Een fijne winkel. Goed advies, goede service en fijne mensen! Ik kom er graag

Gewoon helemaal prima. Vlotte levering en de spullen waren goed ingepakt. Het persoonlijke briefje erbij kon ik ook zeker waarderen!

Het product is correct geleverd.

Product heeft op de site een goede omschrijving zo dat de juiste keus gemaakt kon worden. De levering en afhandeling was ook geheel naar wens.

Prima service, besteld en de volgende dag in huis.

positief

persoonlijk bericht bij de bestelling, en zeer snelle levering.

Snelle levering prima product

Online besteld, zeer snelle levering. En prima prijs/kwaliteitverhouding

Snelrl levering zonder gedoe!

Ik wist wat ik kocht: De Bamix (alles) (staaf) mixer is een goede aanschaf

Keurig te woord gestaan aan de telefoon, een verademing in deze tijd van ongeduld en snauwen. Heel aardig en professioneel. De Bamix mixer die we hadden was eindelijk kapot gegaan na 43 jaar. Geen grap: dus deze machine zal ons wel overleven maar dat weerhoud ons er niet van om een nieuwe te kopen. Verhalen van 26 jaar en zo hadden we wel gehoord, maar 43 is toch wel top. En intensief gebruik.

Geweldig en goed

Wat een service van Surprise kookgerei Staan je netjes te woord en regelen je bestelling geweldig Je bestelling wordt snel en netjes verstuurd en de verpakking is stevig en goed verzorgd Super winkel zeer te vrede en eerlijken mensen Zeker aan te bevelen mooie artikelen

Snel en veel service

Prettige site, snelle reactie en verzending. Helaas had mijn product een defect maar er werd direct op mijn mail gereageerd en na de retour een nieuw exemplaar opgestuurd.

Vriendelijk, prima service en snelle bezorging!

Mijn envelop met de bestelling was onderweg geopend en de inhoud verdwenen. Contact met Surprise opgenomen, zij stuurden het bestelde artikel direct zonder kosten opnieuw.

Snel en top

Hele snelle levering

Heel mooi en een goed cadeau

Deze broodmand zag er weer perfekt uit. Ik geef regelmatig iets van Alessi als cadeau voor een huwelijk o.i.d. Wanneer het past laat ik er iets in graveren. Het is blijvend mooi na vele jaren! Het mareriaal is stevig en duurzaam!

Hoe snel kun je leveren?

Tijdens het opzoeken van een recept namiddag kwam ik erachter dat ik geen spiraalsnijder had.. even googelen en bestellen! Maar hoe snel en accuraat was dat geleverd! Meteen de dag erna al kunnen koken mét persoonlijke boodschap erbij! top!!

uitstekend

Snelle verzending, goed assortiment.

Het mes van mijn magimix le blender was na vele jaren intensief gebruik kapot, bij deze webshop weer snel een nieuwe in huis zodat ik dit veelgebruikte apparaat weer snel kon gebruiken. Ik heb mij tevens verwend met een prachtig scherp mes van Global.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal