Verwachtingen ingelost

Alles naar wens, zoals het ons werd voorgesteld. Heel blij met de snelle levering. Bedankt!

Goede communicatie en snelle correcte levering

De prachtige pannen kwamen keurig op tijd en waren goed verpakt. Heel leuk was er een kleine notitie toegevoegd, handgeschreven! Complimenten voor deze leuke touch!

heel goed

het grape fruit mesje is geweldig de gebruiker is heel enthousiast ook de dubbele asperge schiller is een succes ,lukt zelfs bij wortelen

Super snelle service

Eind van de middag 2 artikelen los van elkaar besteld.. volgende dag al geleverd als 1 pakket sneller kan het niet.

Tijdens het werken met mijn Magimix 4200xl sneuvelde tegelijkertijd een stukje van de mengkom en de deksel. Paniek. Online bestelling klaar gezet. Telefonisch contact gezocht. De onderdelen waren gelukkig op voorraad en Suprise kookgerei heeft direct mijn bestelling verzonden welk ik de volgende dag in huis had. Hierdoor kon ik gelukkig al mijn baksels nog op tijd af krijgen.

Snel, voldoet aan verwachting

Goed.

Super snelle verzending, en leuk een persoonlijk geschreven kaartje er bij.

Snel, correct, vriendelijk

Snel, correct, vriendelijk

Prettige winkel

Alles wordt zorgvuldig ingepakt.

goed. Correct. Eerlijk naar prijs

uitstekend

Bijzonder duidelijk en snel. Ik liep zelf een beetje vast in het systeem via mijn telefoon. Later op de laptop besteld en het leek alsof ik 2x had besteld. Op de mail hierover kwam direct antwoord, dat ze het al hadden gezien en er werd 1 bestelling uitgehaald. Bijzonder vriendelijke mail en zeer snel en correct gehandeld. Product arriveerde keurig op de gegeven tijd.

Snelle service en vooral het handgeschreven briefje erbij werd zeer op prijs gesteld

Vlotte levering en zeer vriendelijk contact

Heel vriendelijk en correct contact gehad en een vlotte levering. Heel blij met mijn bestelling.

pro-actief en goede service

Eén van de bestelde artikelen was niet op voorraad, maar had levertijd. Dit werd duidelijk gecommuniceerd met keuze om bestelling te laten staan of geld terug voor dat artikel. Afhandeling was uitstekend en snel!

Snelle levering. Heel klantvriendelijk door het persoonlijke (met de handgeschreven) berichtje erbij.

Snelle service, goed product!

Goede service en vriendelijke medewerkers

Snel , compleet En attent!

Snel , compleet En attent!

Top customer Service

Top top top

Snel en vriendelijk.

Snel en vriendelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Afhandeling was correct, maar helaas blijkt de lijnzaadmolen van Peugeot ver onder de maat

Over de lijnzaadmolen van Peugeot, model zonder extra draaihandvat bovenop. De molen werkt heel langzaam en zwaar. Bij het uitproberen kreeg ik een lamme pols en duim. M.a.w. als je dit dagelijks wilt doen, krijg je blessures. Het binnenwerk is geen metaal volgens mij. Het ziet er uit als zwaar plastic, in ieder geval een plastic laag op de draaiende onderdelen. Die draaiende onderdelen zijn ronduit bot. Bij een molen verwacht je een scherp binnenwerk, zodat je met gemak het lijnzaad kunt malen zonder dat je polsen er aan gaan. Dat verwachtte ik zeker bij een merk dat er prat op gaat dat ze deze molens al heel lang maken. Tenslotte: je kunt de molen niet goed schoonmaken, althans niet als je je houdt aan de gebruiksaanwijzing. Die zegt dat je alleen met een klein ragertje de boel mag afborstelen. Maar: daarbij blijft de olie in het hout zitten en wordt dus ranzig! En dat was nu net de reden om een molen te kopen: vers gemalen is niet ranzig en ongezond... Kortom: ik raad u aan om deze molen uit het assortiment te halen.

snel en perfect mooi product

top product

professioneel

keurig verzonden ,goed verpakt ,snel geleverd, het handgeschreven kaartje, zorgt voor service en aandacht voor de klant!!!!

Supersnelle service

Fijn dat de weegschaal die ik bestelde zo supersnel geleverd werd en leuk met een persoonlijk en handgeschreven briefje erbij! Ik ben heel blij met mijn weegschaal!!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal