Uitstekend.

Vlotte levering met persoonlijke notitie erbij dat als er nog vragen mochten zijn we altijd contact konden opnemen , en op de site keurig uitgelegd hoe het onderdeel te vervangen

Snelle levering, goed verzorgd.

Uitgebreid assortiment, snelle afhandeling en levering. Goed verzorgd.

snelle en correcte levering

Snelle bevestiging en levering, ik ben tevreden over de afhandeling en over het product.

Snelle en persoonlijke levering, goed ingepakt

Snelle levering, netjes verzorgd en met een persoonlijke notitie. Veel keus.

zeer snelle service!

Zeer snelle service

Snelle levering goed matriaal

Top en zeer snelle levering.

De website is duidelijk vormgegeven; het echte zoeken is tot een minimum beperkt. Was doorverwezen door Magimix Frankrijk. De levering was de volgende dag, fijn.

Gewoon goed en betrouwbaar

Prima en persoonlijk

Top!!

Reeds meerdere in gebruik! Blijven top, uitgave..,,maar ook jaren plezier ervan !!

Fantastisch!!

We wisten niet dat we ons aan moesten melden (i.v.m. de Corona) om de winkel te bezoeken maar desondanks toch keurig geholpen door een vakbekwame en uiterst vriendelijke jonge dame.

dik in orde

goeie service en snelle levering

Snelle levering, goede producten

Super tevreden

Vriendelijk met telefonisch gesprek. Doen gelijk wat er afgesproken wordt. Top

super snelle levering

ook voor onderdelen een pri,a adres!

Goede levering afspraken nagekomen

Prima, wat je mag verwachten van een online bestelling en bezorging.

Geweldig die persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje er bij te stoppen. Niet eerder zoiets gezien!

Heel fijn!

Goede prijzen waar je bovendien gratis vriendelijk en terzake kundig advies bij krijgt.

Eerste bestelling prima

Heel tevreden: Broodblik al de volgende dag in huis met vriendelijk briefje erbij en zonder verzendkosten. Ik kom graag terug.

enorm snel en goed

Ik zocht individuele onderdelen voor een Magimix blender en was heel blij die hier te vinden!

Snelle levering en goed verpakt + nette prijs.

Hadden al eerder pannen van Le Creuset elders gekocht.

Mooie producten, klantvriendelijke website, snelle levering

Bovenstaande zin zegt alles.

Snel geleverd, 'n leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij. Top!

aangenaam

snel,uitstekende kwaliteit

Prima, binnen 1 dag binnen en helemaal blij

Prettig

super service

ik wist niet goed wat ik moest bestellen, na 1 telefoontje heel vriendelijke goede hulp gekregen, moest even een foto mailen, meteen goed advies gekregen, producten snel binnen

leemstraat 9

4705RT Roosendaal