Niet geweldig.

Ik had een kaasrasp besteld. Doordat het met iDEAL in eerste instantie niet lukte, ging alle onderwerpen weer in de eerste stand. Zo zag ik later, dat er een rood exemplaar zou komen. Maandag gesloten, dus gemaild. Order kon gelukkig aangepast worden. Uiteindelijk bevestiging dat zwarte exemplaar onderweg is. Toen bleek er toch een rood exemplaar te zijn verstuurd. Gebeld, sticker ontvangen en opgestuurd. Dat ging vlotjes, vandaar de 3 sterren. Nu moet ik een keuze maken, maar weet ik nog niet staat erbij, want die zou ik gekozen hebben.

Echt heel zorgzaam

Binnen een dag mijn bestelling thuis, met een vriendelijk briefje erbij. Waar vind je dat nog?

Helemaal goed!

Blij met de aankoop!

Prachtige fruitschaal

Service prima. Op de hoogte houden verzenden, is wat minder, moest er achteraan mailen. Dat zou wel beter kunnen

Super goeie service.

Kaasrasp werd snel geleverd. Met een persoonlijk hand geschreven kaartje erbij. De schaaf is wan goeie kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Het was een kado voor mijn beste vriendin. Ik vond vooral het persoonlijke kaartje erbij zeer leuk. Als ik nog iets nodig heb zal ik zeker aan jullie denken. Vriendelijke groet Patrice van der Kroft

Top! Snel en heel vriendelijk

Grmakkelijke site, snelle levering en vriendelijke berichtgeving

High quality

Very touching personal note by the invoice; product of high quality; friendly website and professional service!

Goede en snelle service!!

Goede service. Mijn bestelling kwam iets later dan verwacht maar ik werd daar direct van op de hoogte gebracht. Uiteindelijk kwam mijn pannenset precies op het juiste moment. En hoe leuk is het om het pakketje dan open te maken en een handgeschreven kaartje aan te treffen. Top service!!

Prettige ervaring

Nette prijs, snelle levering en een persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Zeer tevreden.

Betrokken, professioneel en zeer veel kennis van zaken

persoonlijk gesprek gehad met goed advies er werd echt geluiterd naar de vraag en doorgeveaagd om tot een goed advies te komen

super

deze pan is geweldig mooi

Spullen van hoge kwaliteit,voor mij persoonlijk te duur.

zie opmerking boven

Na de bestelling binnen 1 dag geleverd met een persoonlijk kaartje! Top!

Na de bestelling binnen 1 dag geleverd met een persoonlijk kaartje! Top!

snelle levering en een passend product

allemaal in orde

heel goeie service en mooi gerief,ben heel tevreden ,zal nog bestellen in juli dank jozefa

Snelle levering en een persoonlijk briefje bij de factuur meegeleverd!

Uitskekend

Snelle levering met een handgeschreven kaartje!!

Scherpe prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie

Super tevreden over mijn bestelling.

Great service....!!

Handgeschreven bedankje.....fantastisch...!!

Duidelijke informatie, goede service en snelle levering

Duidelijke informatie, goede service en snelle levering

Goede service, op tijd geleverd, goede kwaliteit!

T duurde even, maar een prima kookwekker

Geduld is een schone zaak

Goede prijs voor betreffend artikel Goede verzend procedure Goed verpakt

leemstraat 9