Top ervaring

Ik had per ongeluk de verkeerde kleur blender besteld, en kreeg na melding gelijk een retourlabel. Dezelfde dag werd 'de goede kleur' blender op de post gedaan. Top service!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Goed product, snelle levering

Geleverd volgens afspraak. Eerste keer iets bij jullie gekocht. Prima ervaring.

Adequate en persoonlijke dienstverlening

Vooral het handgeschreven bericht erbij maakte het ‘af’

plezierig

Uitstekende service en vriendelijk, snel en hulpvaardig.

Snel en correct geholpen. Goed op de hoogte gehouden mbt de verzending. Zeer aardige medewerker.

Keurige, vlotte levering

Bestelling snel en keurig verzorgd ontvangen. Het handgeschreven kaartje maakt het erg persoonlijk. Ik kom zeker nog eens terug

Gewoon snel en goed geleverd.

Geen negatieve aanmerking. Doet wat men zegt.

TOP!!!

TOP GEREGELD!!!

Prima, snel geleverd

Snel geleverd en handgeschreven kaartje bij de bestelling is een leuke touch! :)

Super winkel met goede service

Prettige winkel en aangenaam telefonisch contact. Denken met je mee en reageren super snel. Product goed ontvangen en de informatie hierover vonden we duidelijk en kloppend. Aanrader!

Supersnel voor een goede prijs

Na mijn bestelling zag ik dat het product niet op voorraad was. Direct reactie op mijn mailtje dat het helemaal goed zou komen. Uiteindelijk de eerstvolgende werkdag mijn bestelling al ontvangen. Goed ingepakt met een persoonlijke boodschap op het kaartje. Ik zou hier zo opnieuw iets bestellen.

Heel persoonlijk fantastisch!

Geweldig ! Persoonlijke aanpak met zelfgeschreven briefje in het pakje!

Snelle levering, goede prijzen

Altijd de dag nadien al geleverd & altijd de beste prijs gevonden

Gewldig

Het is een prima apparaat alleen jammer dat er geen nederlands gebruiks aanwijzing is.

Fijne afhandeling.

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de stand van zaken tussen bestelling en levering. De levering met een handgeschreven briefje erbij voelde heel persoonlijk.

Een super ervaring met Surprise keukengerei. Ik was op zoek naar een hele goede blender, kreeg telefonisch heel goed advies. Op vrijdag besteld, op zaterdag de bestelling al ontvangen. Ook super snel dus, en met een persoonlijk geschreven bericht erbij. Zo leuk en bovendien was de Magimix, blauwe blender er ook nog goedkoper dan bij andere winkels! Jazeker 5 ***** dus!

Uitstekende Service en uitleg.

Ben voortreffelijk geholpen, uit leg was niet het duurste aanprijzen maar wat ik nodig had.

Zeer fijne webwinkel! Nemen de tijd om de juiste service te geven, heel persoonlijk. Goede prijzen en snelle levering Ik zal hier vaker bestellen.

PERFECT

Zeer snelle levering, correcte communicatie

Snelle service en levering. Goed ingepakt en product beschermd.

topkwaliteiten topservice

Kan er niks anders van vinden.. goede kwaliteit, perfecte service en snel geleverd.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf. Als je wat besteld met een lief handgeschreven kaartje er bij mocht je vragen hebben. Echt top

Efficient afgehandeld

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijk gecommuniceerd.

onduidelijk wanneer levering

Ik dacht, dat er direct levering was, omdat bij andere artikelen stond "langere levertijd" o.d. Ruim een week, te laat als verjaars kadootje

leemstraat 9

4705RT Roosendaal