Fijne klantgerichte dienstverlening en service.

Tijdens het eerste telefonisch contact met een zeer vriendelijke en behulpzame dame de bestelling direct via de website ingediend. Een extra bijpassend aanvullend reserve onderdeel bleek op dat moment niet op voorraad; direct werd aangeboden dat ik op de hoogte gebracht zou worden zodra het onderdeel weer verkrijgbaar zou zijn. Deze afspraak is ook keurig netjes nagekomen, waarop ik ook dit via de website heb besteld. Leveringen waren snel en goed verpakt afgeleverd.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 2 keer

Alles perfect verlopen

Aankoop en levering gingen zoals beloofd. Zelfs nog een leuk kaartje in de doos.

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei 1

Uitstekend en Bijzonder Goed!

Kwaliteit en kwantiteit met zeer goede service

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Goed materiaal ziet er prachtig uit

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei Eerste keer

Supersnelle service

Pakketje kwam heel snel met een lief persoonlijk geschreven kaartje erbij

• Hoe vaak heeft u al besteld bij Surprise Kookgerei N.v.t.

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering. Handgeschreven kaartje erbij maakt het “persoonlijk”.

Goed en snel

Goede prijs, snelle levering en goede communicatie!

Prettige communicatie, wordt goed op de hoogte gehouden, van het proces vanaf koop tot bezorgen. Het cadeau was prachtig ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje,

Prima webshop, snelle levering en duidelijke communicatie.

fantastisch

De éne dag besteld en de andere dag besteld met een vriendelijke kaartje er bij!

Superkwaliteit

Mooie, solide bakvorm met uitstekende anti-aanbaklaag. Bakt heel fijn en de cannelés lossen perfect.

Heel positief.

Uitstekende klantgerichtheid en heel attent. Ook de adviezen zijn uitstekend.

Een goede pan van le Creuset

Het was een verjaardagscadeau Voor mijn vader. Mooi verpakt in cadeaupapier en geleverd aan huis

Makkelijk bestellen, snel in huis en goed verzonden.

Ik bestelde een pompoen ovenschaaltje van Le Creuset en vond verzenden best spannend. De reviews zagen er veel belovend uit en dus bestelde ik hem. Hij was super snel in huis zoals beloofd en het was mega goed verpakt. De persoonlijke boodschap maakte het helemaal af! Ik ga hier zeker vaker wat bestellen!

Goed en snel

Prima webshop

Snel en netjes ontvangen

Onderdeel van mijn Magimix kwijtgeworden en deze kunnen verkrijgen bij Surprise kookgerei! Dus, hele blije klant!

prima geholpen

Verkeerde pan opgestuurd gekregen volgende dag meteen verholpen.

Prima service en waanzinnig goed verpakt!

Servies besteld wat snel en keurig verpakt is geleverd! Voor herhaling vatbaar

Ik kreeg dat wat ik besteld had, van goede kwaliteit.

Snelle levering, goede prijs voor kwaliteitsproducten.

Veel verschillende producten van meerdere goede merken. Ik kom zeker terug als ik nog iets moois nodig heb voor in mijn keuken!

Fijne zeer vlotte bediening!

Goede prijs en snelle verzending

Mooi product,goede service.Leuk persoonlijk berichtje.

Snelle levering met een persoonlijke touch

Als speciale toevoeging een handgeschreven visitekaartje met een bedankje voor de bestelling. Dat is net dat beetje extra.

Prima service en kontakt

Eerste keer besteld via deze site, maar alles prima geregeld. Goed op de hoogte gehouden van elke stap van de bestelling.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal