Top service !

snel en correct geleverd, degelijk verpakt, duidelijke faktuur en een vriendelijke handgeschreven nota voor eventuele extra informatie en of hulp. top service

Prima levering en kwaliteit bedankt hiervoor

De bestelling via internet was makkelijk verlopen. Betaald en daarna 3-mails voor alle gegevens.

Mooie producten. Goede service

Snel bezorgd. Mooie producten. Leuke online winkel.

Snelle service en levering. En een lief persoonlijk bericht toegevoegd

Hoe leuk is het dat je bij je bestelling een handgeschreven kaartje ontvangt!

Zeer duidelijke beschrijving en persoonlijk briefje

Sommige producten hebben nu eenmaal wat specifiekere aanduiding nodig om een goede keuze te kunnen maken. Die informatie was op de website aanwezig. Bij levering zat nog een handgeschreven berichtje aan de pakbon. Dat maakt online bestellen toch net even wat persoonlijker.

Ik heb een keukenmachine besteld en gelijk de dag daarna krijg ik hem. Goed verpakt en mooie apparaat.

PRIMA!

Precies zoals beschreven en dus verwacht......

Prima zaak

Zie boven.

Een goed adres!!!

Snelle levering, en een persoonlijk handgeschreven berichtje toegevoegd.

Prima ervaring en persoonlijke aandacht

Het is goed om de kleinere ondernemer te steunen door je producten bij hen te kopen. De 'grote jongens' hebben immers al meer dan genoeg in de melk te brokkelen en maken meer kapot dan me lief is. Voor mij dus zo min mogelijk Bol.com of Coolblue of Unilever of... Het bestelde product, een messenplaat voor de Magimix 'Le Blender' is netjes, snel en goed geleverd tegen een goede prijs. Met een persoonlijk schrijven erbij! Geweldig!!!

Fijne (web)winkel

Bestelling plaatsen en ontvangen ging soepel en snel. Communicatie was prima. Fijn om te shoppen bij Surprise kookgerei!

Vlot en nauwkeurig

Goed en snel verzorgd

snel en goede levering,goede prijs

mengbak Magimix besteld, snel geleverd, goede kwaliteit, normale prijs.

Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Snel, goed verpakt, fijne prijs

Wachttijd duurde wat lang en vind ik onduidelijk, maar het retourneren is helemaal naar wens afgehandeld.

Blender besteld, was op voorraad en binnen 2 dagen thuisbezorgd, super

Fantastische persoonlijke service

Hartverwarmend dat er een handgeschreven briefje bij zat. Meteen geleverd ook gewoonbtaald wat er voor gevraagd werd (niet na bestellen nog eens de verzendkosten erbij moeten optellen) fijn. Je krijgt wat je besteld, snel en met zorg.

Ik heb mijn bestelling in 2x ontvangen, dat wist ik. Had niet gehoeven, ik had het wel weer bij een volgende bestelling extra besteld, dat scheelt dan verzendkosten.

De Camerons rookoven werkt uitstekend

De volgende tekst met plaatjes op facebook: Mijn eerste poging om te roken met de Camerons rookoven. . Gisteren mijn gloednieuwe Camerons rookoven ingewijd - hierbij het stap-voor-stap proces met plaatjes: . - De additionele ingredienten: kant-en-klare kruidenmix, olijfolie, peperkorrels, teentjes knoflook. - In de vijzel tot een prutje gemaakt. - De zalmmoten ingesmeerd, dan een uurtje in de koelkast. - Rookmot (eik), lekbak, rooster (ingevet) met de zalmmoten in de Camerons. - In de deuropening van het schuurtje gaat het gebeuren (vanwege de wind). - Het begin - de rookmot rookt, deksel dicht. - En klaar, na 20 minuten. - Eet smakelijk !

Levering conform afspraak.

Juiste artikelen en snel geleverd.

Op zoek naar een magimix beschermdoos voor keukenmachine onderdelen. Zo gevonden en besteld.

Snel en adequaat

Vandaag besteld, de volgende dag in huis! Was er erg blij mee!

Erg goed product

leemstraat 9