Goede service en info en persoonlijk bericht

Snelle reactie bij vragen, direct versturen en snelle levering

Snelle reactie bij vragen, duurde even voor dat product weer beschikbaar was vanuit de groothandel, maar toen dat eenmaal was verliep de afhandeling van de bestelling super snel. Eenmaal besteld had ik mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Niet alleen vanwege de service en hun kwaliteitsproducten, maar zeker ook omdat ik liever een onhankelijke ondernemer steun in plaats van een groter i(nternationaal) concern of keten!

Bestelde artikelen correct en op tijd bezorgd.

Zeer tevreden met behandeling door Surprise Kookgerei.

Snelle levering Op de hoogte gehouden door mails En een persoonlijk (handgeschreven) kaartje erbij, super leuk!

Ontzettend goede vakkennis

Bij al mijn aankopen voortreffelijke uitleg. Heel veel leuke tips en ideeën gekregen. Ook de service uitstekend. Blijf daar zeker klant!

super service

De besteling en verzending ging super, het persoonlijk kaartje was een leuke touch die je niet veel meer ziet!

gewoon goed

idem

Zeer correct afgehandeld en keurig op tijd bezorgd met een persoonlijk geschreven kasrtje erbij , to

Dus een bedrijf om prettig zaken mee te foen. Mooie bakblikken ontvangen tegen zeer redelijke prijzen . Een aanrader !

Snelle service, goed afhandeling en leuk om een geschreven kaartje er bij te hebben gekregen.

Snel geleverd en persoonlijk berichtje van verkoper! Top!

Snelle en goede service !

Snelle levering. Product naar verwachting.

Content over de snelle levering. Product was precies zoals op de site stond.

Orderbehandeling en levering uitstekend!

Zie hierboven

uitstekend!

super service, persoonlijke touch, uitstekende prijs kwaliteit, zeer snel geleverd

Persoonlijk, attent en snel

We bestelden een grillpan als cadeau voor iemand anders. De grillpan werd als cadeau verpakt en samen met een handgeschreven wens bij de jarige afgeleverd. Het telefonisch contact met de verkoper van Surprise kookgerei was plezierig en betrokken.

Snelle levering, uitstekende service

Top product met snelle levering. Uitstekende service.

Vriendelijk en snel geholpen, zeer tevreden

Snelle verzending, heel snel geholpen bij vragen, goede kwaliteit producten.

perfect

Mooi apparaat voor mooie prijs

Duidelijke website, snelle levering. Persoonlijk briefje bij levering.

Hele goeie service

Kreeg wat ik bestelde , wat wil je nog meer :)

Prima service en snelle levering!

Super service: persoonlijk en boven verwachting

Na veel zoeken kwam ik op een bepaalde food processor uit die bij Surprise Kookgerei het voordeligst uit. De levertijd zou twee weken zijn, maar binnen vier werkdagen was hij er al! Met een handgeschreven briefje met daarop het aanbod voor contact als ik vragen had. Vriendelijk, klantgericht en overduidelijk een bedrijf met hart in plaats van een grote fabriek waar je een nummertje bent.

Besteld en in deze corona tijd is er snel geleverd.

Snelle levering & persoonlijke aanpak

De website was duidelijk, de wisselstukken die ik heb besteld waren 50% goedkoper dan op een andere site, de levering was snel, goede documentatie & on top een bijgevoegd persoonlijke geschreven dankberichtje om bij Surprise te bestellen.

Perfect :-)

Snel, zeer vriendelijk en het juiste 'gerei'.... zo moet het :-)

leemstraat 9

4705RT Roosendaal