Snelle goede service

Goede service. Artikel was netjes verpakt en snel bezorgd

service gericht, mooie spullen, vriendelijk

Surprise Kookgerei heeft mooi assortiment, zeer vriendelijke service met een prima prijs.

Prijzen bovengemiddeld en trage levering

Gemixte gevoelens. Levering duurde ruim 6 werkdagen (na bevestiging dat de bestelling onderweg is). Op het product zat een sticker die nauwelijks wegging, wat echter eerder het probleem van de producent is. Aankoop o.b.v. kookcadeau, waardoor ik gebonden ben aan de shop. Echter zie ik achteraf dat het product eigenlijk in elke andere shop voor een lagere prijs wordt aangeboden.

Duidelijk communicatie en snelle levering

Duidelijk communicatie en snelle levering

vlot en correct geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot in de vorm van een hand geschreven kaartje.

Snelle service met een personal touch

Onze Le Creuset pan werd snel geleverd. Geweldig met een handgeschreven bedankbriefje erbij, zeer gewaardeerd!

Uitgebreid assortiment en scherpe prijs

Leuke webshop met een mooi assortiment kwaliteitsproducten! Ondanks de corona crisis binnen een week geleverd, top!

Top tassen en snelle levering

vlot, compleet in tijdslot geleverd

betrouwbaar

Gewoon uitstekend

Een Magimix besteld die mooi op tijd voor onze volgende klus geleverd werd. Prima service en afhandeling. Goeie webwinkel. Snelheid is hier het toverwoord. NasiKuningNL

snelle service met persoonlijke aandacht

Duidelijke site, snelle levering met een handgeschreven boodschap er bij. Dit is "koop lokaal" op internet!

Goede service met persoonlijke benadering

Website overzichtelijk. Afhandeling prima. Daarnaast extra aandacht voor Nederlandse gebruiksaanwijzigingen. Als laatste; bij binnenkomst een persoonlijke notitie m.b.t. Service.

Goede service, snelle levering!

Zelfs een handgeschreven kaartje erbij!

Uitstekende klantenservice, gaan zeer netjes te werk en houden rekening met de wensen vd klant.

Prima verzorgd

Miste enkel bij bevestiging vd bestelling een eerste inschatting van de verwachte leveringsdatum. Persoonlijke handgeschreven noot bij aflevering zegt ook veel. Zal bij volgende bestelling zeker weer naar jullie site gaan.

Snel en behulpzaam. Kom zeker vaker langs via de webshop want ik woon niet in de buurt.

Super!!!

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Alles was keurig verpakt. Ik was aangenaam verrast door een persoonlijk hand geschreven briefje erbij. Erg leuk

Prima bedrijf, correct geleverd en goed geholpen tegen een scherpe prijs.

Heel goed.

Gave spullen

Ik had een cadeaukaart gekregen (Kook- cadeaubon) en mocht dus iets moois uitzoeken. Keuze zat en mooie kwaliteitsspullen. Levering was ook super snel. Kortom, zeer tevreden en aan te raden!

Heel plezierig, deskundig en razend snel!

Een nieuw mes voor mijn Magimix Blender. Door Magimix verwezen naar Surprise Kookgerei. Super contact. Mijn eerstvolgende Magimix aankoop doe ik daar!

Erg goed

Erg behulpzaam

Snel en to the point

Goede begeleiding bij aankoop en bereikbaar voor verder overleg

Geweldig!!

Heel blij met mijn nieuwe keukenmachine! En zo super snel bezorgd. Heel fijn dat er zoveel keuze is. Bedankt voor de geweldige service!

Goede kwaliteit.snel.en klant vriendelijk

Goede service.

Erg leuk om een handgeschreven kaartje erbij te krijgen. Dit maakt het aankoop persoonlijker en speciaal. Bedankt voor de service.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal