Heel sympathiek en voorkomend.

Heel leuk om achter op het visite kaartje een handgeschreven groet te lezen.

super

snelle levering met een persoonlijk tintje overzichtelijke webshop

Positief

Goede informatie voorziening over bezorging Goede service Product komt goed overeen met hoe het is werkelijkheid is!

Snel en netjes

Goede website . Snelle levering netjes verpakt.

Snelle service en netjes verpakt

Keurig mails van de voortgang en de pan was netjes verpakt zodat de orginele doos netjes bleef.

Super service.

Snelle levering ondanks dat het product niet op voorraad was. Na telefonisch contact, waar ik kenbaar maakte dat het een verjaardagscadeau was, is het product alsnog op tijd geleverd. Top service.

Helemaal tevreden met het gekochte artikel.

Prima kwaliteit van geleverd artikel, duidelijke info, snelle verzending.

Mooie producten en goede kwaliteit

Snelle bezorging

Prima webshop, ruime keuze.

Prima webshop voor kookspullen in de ruimste zin van het woord. Grote keuze, vlotte verwerking, sympathiek. Fijne ervaring.

super geregeld

ik werd gewoon gebeld dat ik het verkeerde onderdeel voor mijn apparaat had besteld. het goede werd opgestuurd met geld dat ik teveel had betaald

Niks mis mee

Snelle levering en persoonlijke aandacht

Zeer goed advies gekregen!

Artikelen ontvangen en alles klopte goede oplossing voor mijn product!!!!

Snel en foutloos

Prima! Avond besteld. Anderhalve dag later keurig verpakt in huis. Leuk dat ze in de e-mail bedanken dat we niet bij een groot winkelbedrijf hebben besteld en lokale winkels steunen. Helemaal mee eens! Klasse hoor.

PROBLEEM OPGELOST

ik heb een magnimix met een zeef voor het maken van sap, een wat ouder model en kon geen geschikte zeef vinden. Na een telefoontje met Surprise kookgerei werd het goede product snel bij mij aan huis geleverd en kon ik weer heerlijk sap maken.

Alle door mij gekochte producten zijn volgens verwachting

Goed bestelproces Levering op tijd Goed verpakt e goederen Uiterlijk conform gids

Super Dank u

Dank u

Super snel en correct afgehandeld, zonder bezorgkosten, top!

Ik had een relatief goedkoop onderdeel nodig, dat zonder bezorgkosten naar mij werd opgestuurd. Dat vind ik echt goed service! Het artikel is ook precies wat ik nodig had, dus ik ben helemaal blij

Perfect geleverd

Product is snel geleverd, met daarnaast nog bijgevoegd een handgeschreven kattebelletje. Dus echt aandacht voor de klant.

zeer slecht en klant onvriendelijk

Slecht product geleverd en dan schermen met de leverings voorwaarden oftewel Goederen NIET retour te zenden Niet tevreden is Pech hebben

Snelle levering zonder problemen.

Vriendelijke persoonlijke service

Volgende keer weer

Hele mooie pan, ben er super blij mee

Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij, super !!

Geweldige communicatie en service

Een verkoper die enorm snel reageert en advies geeft! Ik had iets fout gedaan maar zij hebben mij kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd!

Uitstekend !

Prima opvolging !