Goed product voor een goede prijs

Zeer tevreden, goed verpakt, snelle levering, top product, zeker aan te bevelen!

Persoonlijke behandeling

Je hebt hier echt het gevoel dat je persoonlijk als klant wordt gezien. Snel en toch met een persoonlijke touch in de vorm van een handgeschreven kaartje

Prima geleverd prachtige pan

Mooie pan en snel geleverd!

Super goede winkel

Binnen 1 uur nadat ik de bestelling heb verplaatst, kreeg ik bericht dat het verstuurd is. Volgende dag was het pakket al thuis, alles netjes verpakt.

Zeer persoonlijke snelle nette service

De persoonlijke handgeschreven notitie, die bij deze snelle verzending zat, maakt de 9 een 10.

Supersnelle en attente service voor een prima prijs

Snel en slim geleverd. Qua prijs vergelijkbaar met de goedkoopste, wel met een persoonlijke notitie erbij.

Supersnel en netjes

Zelfs in deze moeilijke tijd keurig verzorgd geleverd.👍🏻👍🏻

Snelle levering dus zeer tevreden

Er was een onderdeel van mijn keukenmachine afgebroken. Dit was de enige winkel waar deze direct te bestellen was. Na een paar dagen had ik het onderdeel met aardig handgeschreven kaartje al ontvangen. Niets te klagen dus.

Top service!

Bestelling snel binnen. Handgeschreven persoonlijk bedank kaartje bij de bestelling. Gewoon een zeer goede service!

Professioneel en vriendelijk

Persoonlijk en vriendelijk contact. Goede service, fijne beantwoording van mijn vragen.

Snelle levering en goede service

Goede ervaring!

Snelle service, met een handgeschreven kaartje erbij voor de persoonlijke touch.

mooi dat los onderdeel bij Alessi product snel geleverd werd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Goed product, goede service, snelle levering

Ik had een speciaal bakblik besteld. Werd binnen de afgesproken tijd bezorgd, keurig verpakt. Ik had nog een vraag,die mailde ik. Ik kreeg per direkt mail terug met een goed antwoord. En het bakblik is van prima kwaliteit. Ik ben heel tevreden.

Snelle levering en telefonisch advies

Snelle levering en telefonisch advies

Snelle levering, attent!

Na mijn bestelling zeer snel daarna al een e mail dat het product verzonden was. De volgende dag in huis. Heel attent is dat ze een handgeschreven kaartje erbij hadden gedaan om mij veel plezier te wensen met de aankoop! Waar zie je dat nog?

Snelle levering. Perfect!

Product snel geleverd. Perfect!

Alles ziet eruit zoals we hoopten en de levering was supersnel!

Supersnelle levering, zelfs naar België in coronatijden! De twee items waren zorgvuldig verpakt. Ze voldoen helemaal aan onze verwachtingen.

Netjes en snel gergeld. Top.

Magimix heeft mij naar deze site doorverwezen voor de aankoop van een onderdeel. De site is makkelijk te benaderen, ik kon het onderdeel gelijk vinden. Wel belachelijk duur, € 20 voor een stukje rubber, dat dan wel. De volgende dag in huis in een handgeschreven enveloppe. Dat voelt goed, ik heb zaken gedaan met echte mensen en met een echt bedrijf. Prima.

reuze

snelle en goede service.

Persoonlijke service. Prima communicatie

Voor een kookliefhebber een super shop

Een heel ruim assortiment, voor ieder wat wils. Zelf, gebruik ik diverse apparaten va Magimix, nu een ijsmachine gekocht. Met Pasen, zelf gemaakt vanille-ijs met aardbeien, TOP.

Snel en betrouwbaar.

Volgende keer weer

keurig verzorgt, op tijd geleverd

leemstraat 9

4705RT Roosendaal