Quality products at a competitive price

All was good, just the shipping was a little slower than what's common nowadays, but one day extra of waiting is not that bad.

Goed product, snelle levering!

Prima functionerende kookwekker, lekker groot display! Heel tevreden mee.

snelle keurige levering

voor onze artikelen de juiste site en een prima prijs tevens keurig en snel geleverd

Prima service en snelle bezorging

Super snelle levering!

Prima webwinkel

Snelle levering en tegen goede prijs

Mooie producten die geleverd worden tegen goede prijs. Persoonlijk briefje bij levering geeft het gevoel dat je in een fysieke winkel bent geweest.

Helemaal prima!

Bij het zoeken naar een betaalbare doch goede pastamachine kwam ik bij Suprise uit. Het bestellen was gemakkelijk en dankzij "pakketgemak" waren er zelfs geen verzendkosten. In het weekend had ik besteld, Suprise verzond het pakket maandag en ik kon hem dinsdag ophalen. Het leukste was dat ik in de doos nog een handgeschreven briefje vond. Inmiddels eten we dagelijks verse zelfgemaakte pasta.

ik ben super tevreden

De magimix is met de nieuwe ombouwset weer als vanouds, prachtig dat het met de nieuwe set opgelost kon worden. Dat de moter het zo langer mag doen is in hbet kader van de duurzaamheid een goed voorbeeld.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Ben tevreden, zou zonder aarzeling opnieuw bestellen.

product en afhandeling van goede kwaliteit

product en afhandeling van goede kwaliteit

Snelle levering.

Een broodnodig hulpstuk voor mijn Magimix apparaat heb ik waarschijnlijk weggegooid maar gelukkig te bestellen bij Surprise Kookgerei.

Perfecte aflevering en een persoonlijk kaartje!! Echt top

Alles zoals verwacht, geen tegenvallers

De bestelling was precies wat ik vanaf de website kon verwachten.

Het is soms moeilijk om een bepaald onderdeel te vinden. Maar bij Surprise-kookgerei heb ik het gevonden, besteld en super snel binnen gekregen.

perfect

goede site, snelle verzending, betaling verliep ook vlekkeloos

Snelle en goede service

Duidelijke emails, snelle verzending en nette verpakking: top! Ook mooie prijs ten opzichte van andere webwinkels. Ik kom zeker terug!

Geweldig advies, snelle levering

Geweldig advies en snelle levering. Ook leuk, een handgeschreven kaartje erbij.

Prima website, optijd geleverd met een persoonlijke schrijven erbij

Na bestellen gelijk bevestiging gekregen en snel de track & trace ontvangen. Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Snel afhandeling

Positief

Fantastische service

Ik had 2 cadeaubonnen voor mijn verjaardag gekregen. Na wat te hebben uitgekozen wilde ik de 2 bonnen tegelijk inwisselen. Dat ging niet, dus ik stopte de bestelling. Binnen 5 minuten kreeg ik een mail of ze mij konden helpen. Ik mocht de nummers van de bonnen opgeven en klaar was Kees. Super services. Snelle reactie op een vraag later over een artikel. Ik kan niet anders zeggen. Een topervaring met surprise kookgerei. Een dikke 10

Oplossings- en klantgericht

Eerlijk en nakomen wat is beloofd

Gewoon eerlijk en doen wat ze beloven. Ook geen lokkertjes met levertijden maar gewoon houden aan de tijd die vermeld staat. Producten zijn ook precies wat men verkoopt. Kers op de taart....! Tijdens uitpakken van post pakket zat er een handgeschreven kaartje bij, waarin men ons veel plezier wenste met aankoop. Dit vonden wij echt super! Een persoonlijke noot met aandacht voor de klant. Maak je niet vaak meer mee. Top!

Knetter super

Geweldige, je hebt het bijna al in huis voor je het betaald hebt.

Mijn producten waren uitermate uitstekend.

snelle levering, een vriendelijk persoonlijk kaartje erbij

Ik kocht 3 koekenpannen van scanpan, zijn mooie pannen met een redelijk dikke bodem, ze bakken prima! De levering was volgens afspraak.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal