goede communicatie en service

goede en snelle communicatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Altijd kennis van zaken, vriendelijk, betrouwbaar, goede tips, en dat sinds start bedrijf!

Niets toe te voegen aan bovenstaand :-)

Kookgerei gebeld Ze kwamen met top oplossing Terwijl ik zelf een foutje haf gemaakt Vriendelijk personeel Heel blij mee

Alles in een woord geweldig!

Goede en duidelijke info tijdens bestelling Goed geprijsd en zeer snelle levering Zeer tevreden klant !!!

Hele fijne pan.

Prima pan, gebruik volgens bijgevoegde beschrijving en prima schoon te maken. Heerlijk voor het braden van vlees. Ook prima verzonden met een leuk begeleidend briefje.

aanrader

zoals het hoort.

Snelle bezorging, stevig verpakt

Ik heb een Le Creuset pan besteld. Deze kwam snel en zorgvuldig verpakt thuis aan :) Ik zou deze webshop aanraden!

Hele fijne winkel, producten met liefde ingepakt en verzonden.

Snelle levering van goed product.

Goed product, vlot verzonden, netjes verpakt

Goed, snel en netjes

De artikelen die ik heb besteld, werden eerder afgeleverd dan als op de site werd vermeld. Goed verpakt, goede kwaliteit en de berichtgeving van bezorgen was ook naar wens.

Hele goede klantenservice

Telefonisch contact gehad over het vervangen van een blenderkan. Vriendelijke service met duidelijke uitleg. Er is ook nog een link met extra informatie gestuurd over het onderhoud van de Blender zelf.

Perfecte levering

Netjes en op tijd geleverd

Prima service, goede prijs

De eerste keer dat ik mee maak dat een webshop actief communiceert bij vertragingen bij de vervoerder.

Zeer goede ervaring

Goede ervaringen met surprise kookgerei.nl. Als je belt staan ze je netjes te woord. Bestelling is netjes afgeleverd en er zat ook nog een leuk handgeschreven briefje bij en dat voelde wel goed je bent dus geen nummer maar klant. Top bedrijf.

Snel en afspraak is afspraak

Beste prijsstelling meet zeer goede en persoonlijke bezorgservice. Ik vind het oprecht jammer dit niet eerder te hebben geweten !!!!

Al sinds jaar en dag: Top.

Vroeger altijd een dikke 10 (5 sterren) door de fantastische omvang van de te leveren kwaliteitsmerken. Maar met sinds jaar en dag een nog steeds vlekkeloze afhandeling, verzending en een nog altijd aantrekkelijk en kwalitatief hoogstaand assortiment.

Super.

Prima levering. Top

Een cadeautje om te ontvangen.

Wij hadden een glazen pannendeksel besteld en deze als cadeau laten bezorgen. De deksel was prima, goed beschermd ingepakt. En het cadeaupapier zag er heel netjes uit. Zeer, zeer tevreden.

Helemaal goed

Vlotte verzending met een vriendelijk persoonlijk briefje erbij. Stevig verpakt en een hele mooie sauteerpan van Scanpan met de beste prijs. Helemaal goed dus.

Snel en persoonlijk

De bestelde pannen waren snel binnen. Leuk die persoonlijke noot erbij

Keurig geleverd zoals aangegeven, op tijd en netjes ingepakt. En producten zoals omschreven op de website.

In 1 woord, Super!!!

Zelfs naar Vlieland.

Snelle levering. Netjes verpakt!

Zeer positief.

Correcte levering. Zij doen wat is beloofd.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal