Super snelle levering… keurig verpakt

Hele fijne pepermolen, keurig verpakt en snel geleverd. Heel blij mee.

Snel, mooi en goeie prijs kwaliteit

Mooie aanbieding creuset, heel blij

Super klantenservice!

X

Goed product, goede service, prima bezorging.

Niets meer aan doen.

Supersnelle levering!

Bestelproces verliep makkelijk en we hadden het sneller dan verwacht in huis.

Ondanks de tegenvallende bezorging van DPD heeft Suprise Kookgerei dit proactief opgepakt en is alles nog goed gekomen. Bedankt.

Keurige en persoonlijke benadering.

Afspraak correct nagekomen met een persoonlijke noot.

Mooi ingepakt met leuk handgeschreven kaartje erbij. Is aandacht aan besteed.

Zie boven

Het gewenste product binnen notime in huis

Het is fijn om een onderdeel van een keukenmachine te kunnen bestellen zodat niet het hele apparaat weggegooid hoeft te worden. Het gewenste product was in voorraad en snel, in goede conditie, bezorgd.

Prijs, levering, het klopte allemaal.

Geweldig,toppie hoor !

Product snel geleverd en een mooie bedankbrief erbij voor de aankoop! Maak je niet vaak mee.

Supersnelle levering van mijn bestelling. Hoe klein het ook was.

Makkelijk bestellen, goede communicatie en op tijd geleverd

Makkelijk bestellen, goede communicatie en op tijd geleverd

Prima levering

Dit bedrijf verkoopt losse onderdelen van keukenapparaten!! Levering was prima

Snelle service en hele aardige mensen

Fijne winkel, super service.

Deskundig advies, nemen de tijd om je alles goed uit te leggen. Wij gaan er graag naar toe.

Heel fijn bedrijf

Snelle verzending, goede prijzen en een persoonlijke noot. Top dus

Snelle levering met persoonlijke noot

De persoonlijke noot wordt gewaardeerd!

Prettige winkel

Hele snelle levering voor een goed prijs,tevens fijne ervaring via telefonisch consut

vriendelijke service

zeer snelle levering, prima verpakt, persoonlijk handgeschreven kaartje erbij

Prima service en heel snel

Ik heb een mooie design voorraadbus gekocht en deze kwam zeer spoedig aan. De glazen voorraadbus was netjes verpakt en kwam onbeschadigd aan.

Prima winkel

Ruime keuze, goede prijs, snel geleverd

Netjes ingepakt en een goede service.

Betrouwbaar snelle levering

Mijn bestelling kwam snel binnen. Keurig verpakt met een mooi persoonlijk geschreven kaartje erbij.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal