Onze ervaring met, en de levering van is ons zeer goed bevallen.

Beste Webshop sinds jaren.

En zo moeilijk is dat niet, dat bewijst deze Fantatische Webshop van Suprise Kookgerei, ik was suprised, over de persoonlijke aandacht. En ja, hier werken mensen, die je vragen kan stellen, en bij een telefoontje zegt, hallo, wat kan ik voor je doen.. Dit bewijst dat persoonlijke touch meer waard is dan al dat doorgestuur, digitalilsereing en onpersoonlijke computers die je dan zgnmd. helpen... De beste WEBSHOP tot nu toe SINDS JAREN...

Mooi bedrijf.

Goede en eerlijke service, duidelijke taal.

Snelle verzending, goed verpakt

De verzending gaat vlot, goed en stevig ingepakt, scherp beprijsd

Zeer verrassend

De levering van het bestelde artikel was erg snel. Iets wat mij zeer verraste en zeker werd gewaardeerd was de persoonlijke boodschap op het bijgevoegde visitekaartje.

Snel geleverd!

Snelle levering en een mooi assortiment.

Uitstekend!

Hele fijne winkel, goede communicatie en zeer klantvriendelijk. Top!

Snelle levering, goede after service

Een blender bestelt die vlot geleverd werd. Helaas ging er snel een afdichting kapot. Deze is direct opgestuurd met een tip hoe dit in de toekomst te voorkomen. Top service.

Snelle levering met een persoonlijk kaartje

Een mooie prijs voor een set mooie pannen!

Scherp geprijsd, persoonlijk en snel verzonden

Een scanpan gekocht, deze was hier het scherpst geprijsd. Het werd snel verzonden met een persoonlijke noot. Kan dit bedrijf zeker aanraden.

Verbazingwekkend dat je zo een specifiek en slijtage gevoelig onderdeel op Kookgerei kunt vinden

Bovendien een slijtage gevoelig onderdeel voor een vrij oud apparaat van Magimix, die verder heel goed is. Ik waardeer vooral hoe gemakkelijk het was het juiste onderdeel voor deze apparaat te identificeren.

Prima,correct, tijdig

Snel , correct en tijdig met persoonlijke noot (hand geschreven bericht, klantvriendelijk.

snel en efficiënt

Snelle service, goede verzending.

Klantgericht en zeer snel

Voor het kopen van een mooie keukenmachine had ik via de mail heel vlot contact. Het product werd zeer snel verzonden en voldoet volledig naar wens.

Zeer goede communicatie

De website is overzichtelijk en toegankelijk. Ruime keus en schappelijke prijzen. Bij de betaling van de bestelling ging iets mis. Maar dat werd zeer snel en op uitstekende wijze opgelost. De bestelling werd snel en goed verpakt verzonden. Ik had een prima ervaring met deze winkel!

Goed verpakt

Het artikel was goed verpakt en dus zonder beschadigingen vervoerd en bezorgd.

Goede pannen voor een mooie prijs snel bezorgd

Duidelijke website, mooie aanbieding gevonden van Le Creuset koekenpannen. Ik kon snel weer bakken!

Prima service, goede producten, scherpe prijs

Bestelling geplaatst en geleverd zoals afgesproken in een nette verpakking. Dikke prima

Supersnelle reactie op een vraag.

Een geweldige winkel.

Top service en geweldig mensen daar. Echt top!!!!

Heel positief

Een aantal pannen besteld van creuset alles netjes en veilig ingepakt. Helemaal goed !

supersnel!

een deksel voor mijn keukenmachine besteld, hele snelle levering!

snel geleverd goede prijs

levering goed en snel prijs product goed

prettige medewerker

Ik ben via de telefoon prima geholpen door een van uw mederwerkers,met als gevolg dat ik iets besteld heb

Mooie spullen maar wel prijzig

Mijn ervaring is dat er heel veel mooie artikelen te koop zijn via Surprise kookgerei maar als je een cadeaubon krijgt van 25 euro is het toch moeilijk iets te vinden voor dat bedrag. Natuurlijk kun je iets duurders kopen maar daar was ik dan niet naar op zoek. Er zijn dus weinig kleinere artikelen te koop en toch het meeste designer artikelen tegen designer prijzen.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal