Prima spullen en snelle levering

Prima voer of traktatie voor de hond, heel snelle levering zonder problemen.

Het kan altijd wel eens fout lopen !

Hellaas hebben wij uitzonderlijk lang moeten wachten voordat het bestelde product er was, blijkbaar was het bij jullie zelf niet meer in voorraad.

Altijd tevreden !

Snelle correcte levering van de door mij bestelde artikelen, stelt nooit teleur.. enige jammere vind ik dat je best voor een hoog bedrag moet bestellen voor gratis verzending.

Erg slecht

Mijn hondentrapje was meteen stuk. Heb een mail gestuurd en geen antwoord gekregen.

Snel geleverd en goede producten

De prijzen zijn redelijk, de producten goed. En levering is altijd snel. Prima dus.

Tot nu toe prima.

Ga zo door

Veel service

Je krijgt veel service als je vragen hebt en de artikelen zijn prima

Super snelle levering en produkt precies volgens beschrijving

Snel in huis

Snel in huis en merken die ik nog nergens heb kunnen vinden.

Niet gekregen wat we besteld hebben

Wij hadden 2 x Kanjer besteld maar kregen de huismerk, deze is een euro per zak goedkoper dus twee euro extra betaald. Waarom andere ontvangen dan besteld?

Klantvriendelijk en accuraat

Dat postnl slecht communiceert en handelt is niet jullie verantwoordelijkheid, mss wel iets om over na te denken. Hierover hebben we communicatie gehad.. Jullie zelf zijn echt een topbedrijf met goede producten en klantvriendelijke medewerkers.

Heel blij dat de bestelling zo snel is gebracht

Heel blij met de site van tim's ga zekker nog eens bestellen snel bezorgd

Goede producten, snelle levering.

Ik kan bij Tims alles vinden wat ik zoek. Fijne website. Vriendelijke klantenservice. Leveringen zijn altijd netjes ingepakt.

Snelle vriendelijke bezorging

Top...... Ik had een vraag, er was op dat moment een storing, in de telefoonlijn, werd heel snel teruggebeld, heel attent.

Altijd goed

Al meerdere malen besteld en altijd top in orde!

Prima.

Netjes op tijd en goed spul.

Alles was in orde

Hemakkelijk te bestellen en betalen.

Is een goede webshop

Goede ervaring had een grote kooi gekocht voor mn phyrura maar die was een luidruchtige vogel heb hem van de hand gedaan had de kooi binnen hebbhem toch terug kunnen sturen omdat de kooi overbodig was geworden en is gelukt goede service zeer tevreden prettige dag verder mvg salih

Goed product, snel besteld en snel geleverd

Leveren zoals het hoort; bestellen, betalen en op tijd afleveren.

Zie eerder. Wel jammer dat jullie niet altijd de pensburgers op voorraad hebben.

Ik had mijn bestelling op een zaterdag neer gezet en zoals verwacht netjes op zaterdag geleverd harstikke bedankt tim!! Nu kan mijn Baardagaam weer lekker verder graven in zijn zand

Snel bezorgd

Snel en eenvoudig bezorgd!

Superwinkel

Altijd al een goede en correcte service gehad. Producten komen altijd op de afgesproken dag aan.

Altijd top

Alles zoals gewoonlijk dik in orde en snelle verzending! “Super “

Europalaan 100

3526KS Utrecht