Goed assortiment met concurrerende prijzen.

Altijd betrouwbaar en op tijd

Bestelling naar afspraak eb en kwalitatief

Duidelijk, snel en goed!

Duidelijk, snel en goed!

alles ontvangen

bestelling 4 dagen later ontvangen wel alles compleet. Volgende dag ontvangen werkt dus niet altijd, blijft mensenwerk he?

Top en lekker snel !

Duidelijke communicatie en lekker snel geleverd..... !

goed advies

ik twijfelde over welke reishengel het beste voor mij van toepassing zou kunnen zijn. Na overleg een keuze gemaakt. Mooie lange stevige hengel.

Snelle levering en prijstechnisch goed.

Op voorraad is dus ook op voorraad bij hun en volgende dag geleverd is dus ook de volgende geleverd. Al met al....TOP!

levering was mooi snel

Foutief product, snelle klantenservice enkel geen oplossing

Onderlijnen besteld van 20cm van spro. Bij levering bleek dit 30cm te zijn. (De rest van de bestelling klopte en was na bestelling snel met een dag geleverd) Foutje kan gebeuren, echter bleek dit foutief op de website te staan en de leverancier bleek 20cm helemaal niet te hebben bij na vraag door de klanten service. Klantenservice schakelt snel zoekt uit en past aan. Echter voor mij zelf is er vanuit tackleshop zelf geen oplossing aangedragen. Daar is mijn inziens een steekje laten vallen

Prima, goed geregeld

Fijn groot assortiment en snel geleverd prima

Gewoon helemaal top.

Sta er versteld van hoe netjes alles geregeld is hier.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Snel geleverd ook

Uitstekend van prijs kwaliteit en snelle service,

Super snelle service

Snel, goedkoop en duidelijk

Na enkele jaren weer viskriebels. Helaas geen winkel in de buurt, dus dan maar internet! Een jerkbait setje en toebehoren besteld, super snel geleverd! Ik ben zeer tevreden en heb zo juist mijn 2e bestelling gedaan!

Ok goed ontvangen

Keurig afgehandeld en goed verpakt

Prettig, eenvoudig bestellen, snelle levering

Ik vond het een mooie prettige website waar alles duidelijk was beschreven. Ook het bestellen ging makkelijk en was naar een paar klikken geregeld. En de levering was ook snel ik had hem net iets voor 5 uur besteld en was de volgende dag in huis

Supper online shop de beste

Snelste levering

Slecht

Eerste paar keer besteld toen al problemen met wat haakjes en kunstvissen. Die heb ik nieuw gekregen ernaar Eff later nieuwe spullen besteld daarvan heb ik nooit wat binnen gekregen terwijl op trac&trace staat dat het binnen is maar klopt niks van

Van daag bestelt ,morgen thuis, dat is super goed .Voor al in deze tijd

Zeer goede service

Na een verkeerd vis plugje te hebben gekregen werd dit onmiddellijk gecorrigeerd door mij het goede te sturen. Ga vandaag toevallig weer wat bestellen.

Heel Perfectttttt !!!

Ben tevreden van aankoop en survice ,,en SNELLE ,,Levering ,,Dank u Tackleshop ,,super,,mvg marco

Super snelle levering. Echt top!!

Snel geleverd en goed geïnformeerd top!

PRIMA

Meer hoef ik daar niet aan te voegen

Product snel geleverd top service

Zeer goed. Op maandag besteld, dinsdag geleverd. Netjes verpakt, alles aanwezig.

Weiland 1

6666MH Heteren