Bestelling snel in huis

Mijn landingsnet snel en makkelijk besteld. Alleen de verpakking was flink geraakt en deels ingedeukt bij ontvangst. Maar het net was gelukkig nog 100% intact. Dus tog heel tevreden.

Geweldig alles netjes binnen gekregen

Geweldig alles netjes binnen gekregen

Goed en snel

Snelle levering Bestelling goed verpakt

Veel keuze en snelle levering

Hadden de volgende dag spullen nodig om te gaan karper vissen. De volgende dag voor de middag alles in huis. Alles netjes verpakt en in orde. Erg tevreden!!

Naar volle tevredenheid

zeer correct

zeer correct

tot nu toe goede ervaring.

Het werd snel bezorgd en de kwaliteit was uitstekend

Helemaal top

mijn ervaring is uitstekend

jullie hebben alles keurig op tijd geleverd alleen post nl was weer eens in de war track en trace gaf aan dat het die dag om 1243 was bezorgd terwijl het de volgende dag pas kwam maar dat ligt niet aan jullie ,kom zeker terug voor een bestelling met vriedelijke groet mees van de graaf

Klasse!

Bij misverstanden snel contact en herstel dus zeer goede service. Snelle levering van goede producten.

Zeer snel bezorgd en goede kwaliteit

Zeer tevreden en mooie producten.

Snelle levering. Netjes verpakt.

top snelle service

top

poficiat met de behandeling van mijn bestelling

Hallo iedereen, Een correcte en vlugge bestelling. Dank U en tot later. Groetjes Eddy

Perfecte website en bestelprocedure

Wat een genot om het uitgebreide assortiment op een fraai vormgegeven website te bekijken. De bestelprocedure is eenvoudig. Het winkelwagentje blijft goed bereikbaar, waardoor er gemakkelijk aanpassingen gedaan kunnen worden door de besteller. Ook de levering is top.

Gewoon goed

Snelle verzending Netjes verpakt.

Prima webshop

Prima! geleverd op tijd

Is al jaren een goede webshop, toppie

Bestel al jaren via deze webshop, en ben nog altijd zeer te vreden hier over, altijd snel geleverd ook in deze omstandigheden Echt top mannen

Heel snel en goede kwaliteit

Top service !

Top in alles !

Snelle levering en zeer goede prijzen!

Snelle levering en zeer goede prijzen. Zeker een aanrader, ik ga hier zelf ook nog veel meer bestellen!

Lekker ff weg.

Ik ben al 5x gevraagd om een review te doen, over mijn 5 laaste bestellingen te doen. Nou het is eindelijk zo ver... Als eerste wil ik beginnen met de service, die is echt super. En nu de levering: Kan er weinig over zeggen, is altijd op tijd. Zelfs in de corona crisis. (1 a 2 dagen). Dus al met al, dikke 5***** Bedankt, Tackelshop.

Kan niet beter

Heel snelle levering. En geleverd wat er is besteld. Goed ingepakt. Alsnog bedankt.

goede ervaring

bestelling werd snel geleverd,helaas is pakket retour gegaan omdat de waadpak te klein was

Weiland 1

6666MH Heteren