Snelle en juiste levering, per mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goede zaak

Adel verplicht.

Wat er beloofd wordt komt men ook na.

Bezorging super snel ,keurig spul .

Snelle en correct

Snelle en correcte levering!

Mooi assortiment en gpede kwaliteit

Mooie site Prima geregeld en optijd geleverd. Kwalitatief goede spulletjes. Kom hier zeker terug

Alles perfect! Aanrader.

Vrijdag 16.50 uur besteld zaterdag 11.15 uur geleverd. Top

top

Groot aanbod, goede snelle levering!

Redelijk

Snelle levering. Doch ik stel vast dat één van de rubberen banden beschadigd is. Er is een barst van een tweetal cm in één van de buitenbanden. Ik stel me de vraag of er een ander/ nieuw wiel kan geleverd worden? Mvg, Etienne

Prima winkel.

Heb hier een karperhengel, molen, schepnet en hengelbeugels gekocht. Goeie spullen voor weinig geld De levering was de volgende dag al en ik ben super tevreden en ik koop hier zeker weer.

Goede site en snelle levering

Goede website overzichtelijk en goede afhandeling top

Snelle levering. Altijd tevreden met de bestelling

Perfecte service

Alles tip top geregeld. Veel keuze en razendsnelle levering.

Kwalitief Goed spul en snel geleverd!

Kwalitief goed spul en prijzen zijn ook goed misschien een euro duurder dan bij de ander maar dat maakt de zeer snelle levering wel goed!

Snelle levering en prima service!!

Zeer goede ervaring (zelfs defecte producten onmiddellijk, zonder commentaar, vervangen)!!! Prima, doe zo voort!

Goed accuraat en snel

Prima alles volgens verwachting. Snelle levering ondanks Coranacrisis

Duidelijke website, groot aanbod, correcte en tijdige levering

Op de website van TackleShop vind je een zeer ruim aanbod. De website is goed gestructureerd en met de handige zoekfunctie vind je gemakkelijk de nodige producten. De bestelde goederen werden tijdig geleverd in een zeer degelijke verpakking. Ik ben een tevreden klant!

Zeker aan te raden, supersnel en topkwaliteit.

Op zondag avond een bestelling gedaan, alles in voorraad behalve de hengel, zou zeker 10 dagen duren maar is geen probleem stond bij de bestelling. 3 dagen later ja hoor alles netjes afgeleverd inclusief de hengel, super service zeker de volgende bestelling ook bij jullie. Thanks.

Grote keuze, snelle levering

Puike webshop voor visgerei!

Top producten

Ruime keuze en snelle levering! Eerste bestelling maar kom zeker terug!

Zeer goede en snelle service

is gewoon positief

de eerste keer was een perfecte bezorging en alles goed verpakt en mooi op tijd geleverd en nu wachten op de vis stoel die ik als kado krijg ook al ben ik pas in juli jarig mijn vrouw zei dit is jou verjaardags kado en ik geef het adres zeker door hoor

Top store!

breed assortiment, normale prijs en goede service.

Vertrouwd en snel bezorgd.

Super kwaliteit producten die elke visser nodig heeft om zijn hobby uit te kunnen oefenen.

Weiland 1

6666MH Heteren