Altijd perfect

ik had een extra mogen uitkiezen na betaling zqg ik dat ik ervoor betaalde. Ik heb contact opgenomen en bleek dat ik per ongeluk 2x een extra had aangeklikt waardoor ik er natuurlijk 1 moest betalen. Mijn eigen fout dus maar ze hebben als nog alle 2 de extras gratis gegeven en van 1 extra het geld terug gestort. Super zaak!!! Ze hoefde dit niet te doen

ik ben zeer tevreden met de wijze waarop ik mijn aankoop heb ontvangen...

het leveringsproces was snel en correct. over de kwaliteit kan ik nu nog niets zeggen, maar heb vertrouwen in de aangekochte spullen

Erg snelle levering , en je wordt goed geholpen!!!!

Helemaal goed!!!!

Helemaal goed!!!!

Snelle levering, overzichtelijke site...

De site is overzichtelijk en logisch opgebouwd. Het bestellen gaat makkelijk en snel. Ideaal vind ik de uitleg bij de diverse spullen, zo wordt het nog makkelijker de juiste visspullen te bestellen. Minpuntje vind ik de klachtenafhandeling. Deze is onoverzichtelijk en erg omslachtig. Je bent snel geneigd het zo te laten en eventuele klachten maar voor lief te nemen. Verder zeer uitgebreid assortiment dus voor iedere visser ruime keuze in het assortiment. Tevreden dus.....

Correct en snelle levering ,van goede kwaliteit producten

Goede aanbiedingen tegen scherpe prijzen

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Alles netjes ingepakt. Dik tevreden

Snelle levering goeie prijzen

Mijn bestelling werd snel en netjes afgeleverd. Zelfs sneller dan ze aanvankelijk hadden aangegeven. Het word netjes in een compacte doos aangeleverd.

Op tijd en juiste producten.

Zoals altijd, snelle en correcte levering.

Goed, snel en netjes

Mijn bestelling verliep, ondanks deze coronatijd, goed en werd snel en netjes afgeleverd. Top!

Alles Top

Sehr schnelle Lieferung, auch in der COVID-Krise. Top Support und schnelle Antworten auf Fragen oder Umtausch von Artikeln und super Preise.

Bijzonder goede service

Is een prettige ervaring een mooie hengel maar wat bijzonder was de tips voor de zorg van de hengel Ik heb zondag met de nieuwe hengel mijn eerste snoekbaars gevangen van 54cm mooi

Goede service en levering

Goede service en levering

Niks op aan te merken. Duidelijke communicatie.

Mijn bestelling was snel binnen. Als het iets later was geweest was het ook geen ramp geweest, aangezien bij de bestelling ook werd aangegeven dat het wat langer kon duren.

Zowiezo dat, goede dingen gekregen.

Het is zo dat, het is een beetje duur. Op AliExpress heb je hetzelfde, alleen tien keer goedkoper, het enige is dat je soms wel twee tot drie maanden kan wachten. Bij jullie niet, 3 dagen en dat is tien keer beter, vooral als je wilt gaan vissen. Ben zeer tevreden over de aankoop, hartstikke bedankt en beter blijft het geld in Nederland.

Goede en vooral snelle levering zelfs in deze Corona tijd !!

Waar andere bedrijven zich vaak verschuilen achter "Corona problemen met de levering van je bestelling " ,doen ze hier niet moeilijk en leveren ze je bestelling zeer snel , netjes bij je thuis ...

Online bestellen volgens het boekje.

Met mijn bestelling ging alles zoals je het wilt zien. Bestellen, betaling, factuur, track en trace, aflevering en kwaliteit van product voldeden optimaal.

Snelle service, complete levering, perfect.

Ondanks de coronacrisis en snelle levering, afgestemd op de brievenbus, compleet pakketje, precies naar wens. Erg goed.

Supergoed !

Echt altijd, en al meerdere keren besteld, de volgende werkdag bezorgd !

super

Goed assortiment,ruime voorraad en snelle levering.

Super ervaring

Super ervaring gehad mooie snelle en vooral nette levering en precies wat je besteld hebt en ook nog voor een nette prijs.

Netjes goed verzorgt en na 2 dagen heb ik de spullen

Netjes goed verzorgt en na 2 dagen heb ik de spullen

Lekker snel

Een paar dobbers besteld, en geleverd maar zonder de bijpassende rubbertjes voor montage dat is wel een beetje jammer

Geweldig! er wordt gedaan wat er beloofd wordt.

No nonse policy. Snel, accuraat en netjes. Een voorbeeld voor anderen.

Rommelig

Nu 2 bestellingen gedaan kort na mekaar. Van bestelling 1 was er een artikel niet voorradig kan gebeuren dus geen stress. 2e bestelling 2 dagen later was alles voorradig dus dacht snel binnen te krijgen. Toen dit niet gebeurde contact opgenomen en bleek dat de 2 bestellingen ongevraagd samengevoegd waren , hierna na zelf te moeten vragen 1x bezorgkosten terug ontvangen. Enkele dagen later 3 van de 4 artikelen thuis bezorgd gekregen. Wanneer het 4e artikel verzonden wordt mag Joost weten want inmiddels een week verder dit nog steeds niet ontvangen , wel een mail gekregen dat de bestelling afgerond is en of ik een beoordeling wilde geven. Gister nog een mail verstuurd wanneer het langverwachte 4e artikel komt maar tot op heden nog geen antwoord op gekregen.

Weiland 1

6666MH Heteren