Goed en Snel

Rond 17:00 besteld volgende dag 14:00 in huis

Zeer snelle levering werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket bezorgd zou worden . Hartelijk dank. Benny

dobber

werpt goed geen probleem enkel de dobber zinkt weet niet of je het een dobber kunt noemen

Snelle levering en fijn materiaal, zal nog dikwijls een bestelling plaatsen

Erg snel en netjes afgehandeld

Beste,Tackle shop Mijn bestelling is extreem snel bezorgd waar voor hulde. Mvr Pim

Snel verzonden, netjes verpakt

De bestelling was zeer netjes verpakt en ook nog eens snel verzonden. Ben blij dat ik het nu tijdig binnen heb zodat het morgen gebruikt kan worden.

Mijn man verrast met een mooi visnet. Hij is er heel blij mee! En hij vind hem mooi. Een vriend van hem heeft er ook meteen 1 gekocht

Snel en efficiënt de zending ontvangen,geen opmerkingen,bravo aan alle werknemers die dit mogelijk maken.

Veel keus en vlotte levering

Breed assortiment. Vlotte levering. Zeer tevreden.

Snel geleverd maar slecht product

Er werd snel geleverd dus hierin verdienen ze een pluim. De verpakkingswijze mag wat meer aandacht krijgen. Het verkochte product zelf is waardeloos de DAM Hydroforce Nylon Taslan Chest Wader is gewoonweg niet waterdicht! Na ca. een kwartier is het nylon verzadigd en laat het water door, waardoor je met natte broekspijpen in de waadbroek loopt. Het pak lekt dus niet op de naden, maar de stof is domweg niet geheel waterdicht, en dus niet geschikt voor deze toepassing. Een specialistische shop als deze, moet geen slechte producten aanbieden, ook al zijn ze van een bekend merk.

Heel erg goed

Producten snel geleverd Ben er blij mee

Naar te vredenheid als klant behandeld

Snel en goed afgehandeld

Alles bestens, vielen Dank!

Sehr schnelle Lieferung und Ware wie beschrieben.

Gaat precies zoals beloofd wordt

Tot nu toe 2 of 3 keer iets besteld, de info op de site klopt en is betrouwbaar. Tot nu toe zeer goede ervaring met tackleshop

Alles netjes geregeld. En mijn geld terug gehad. Misschien de verzendkosten voor het terugsturen gratis maken. Dan had ik 5 sterren gegeven.

Goeie snelle service.

Nieuwe hengel besteld, was snel en in goede staat aangekomen

Goede ervaring , snellen en goeie service.

Goede webshop, niet de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt.

Mooie hengel snelle levering erg tevreden djw

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie.

Pas een keer wat besteld en dat is netjes en goed aangekomen.

Alles was weer helemaal in orde zoals ik gewend ben van tackleshop.nl!!

Gewoon altijd netjes op tijd en een mooi en ruim assortiment aan spullen. Tackleshop.nl is mijn go-to shop voor al mijn visspullen.

Prima levering

Helemaal tevreden

Goede service.

Ondanks de coronacrisis toch nog een snelle levering. Alleen jammer dat ze niet alle kleuren op voorraad hadden.

Maciej

Echt snelle levering zonder problemenen goede prijzen

Goed en snelle levering

Weiland 1