Goed en snelle levering

Ik heb alle de verkeerde dobbers besteld Kan ik dit nog ruilen

Zéér tevreden.

Prima geregeld allemaal. Producten netjes verpakt en op tijd ontvangen. Een aanrader...bedankt.

De bestelde lijn was goed verpakt en keurig op tijd geleverd!!! Nu nog even wachten op de molens die ik ook bij jullie in bestelling heb.

Topklasse

Aanbevolen !!!

super tevreden

alles prima geleverd zoals word aan gegeven bij het kiezen van een product. Ondanks de corona drukte bij de post toch de spullen zoals beloofd binnen 1 dag de spullen thuis ontvangen.

Prima product, zeer snelle levering

Bestelde een vis trolley online, nauwelijks een dag later werd hij prima verpakt bij mij thuis afgeleverd

De prijs was laag en de levertijd kort.

Was over het product, prijs en levertijd der tevreden.

Zeer snelle levering

Ik was verbaasd over hoe snel het product in huis was

Goedkope prijzen en goede service, top!

Paar dagen geleden voor het eerst een hengel gekocht. Ik viste al weleens samen met wat vrienden, en het werd wel eindelijk tijd dat ik m’n eigen spullen ging kopen. Even op google gekeken en toen kwam ik al gauw bij tackleshop.nl. Ze hebben een heel groot assortiment, je zoekt het maar op en ze hebben het. In het begin was ik hierdoor wat overdonderd, maar na wat verder kijken zag ik dat er ook combisets werden aangeboden. Hiervan heb ik de jerkbait pro set gekocht, en bevalt me erg goed! (Wel een tip, als je de snoek set pro gaat halen, kom je goedkoper uit als je alle spullen apart koopt dan dat je de set haalt!) Al met al erg tevreden.

Super snelle levering en inorde

Goed,zoals we van jullie gewend zijn

Zie hierboven

Perfecte service en bezorging

Veel keuze snelle levering

Snel, betrouwbaar en compleet

Ik heb de bestelling de volgende dag al in huis gekregen. Netjes verpakt!

Heel goed, prima geinformeerd en geleverd volgens afspraak

TOP!!!

Snel geleverd maar een kapot net

De levering was snel maar mijn net kwam met een gat erin en met krassen op de steel.

Klasse

Dit is waar ik blij van wordt. Ga zo door dan weet íķ waar ik moet zijn.

Zeer goed bedrijf .

Je wordt bij jullie altijd netjes geholpen . De bestelling is altijd keurig verpakt en word altijd optijd afgeleverd. Ik zou zegen ga lekker zo door . Groet JAN JONGEDIJK .

Ik ben zeer tevreden met mijn eerste bestelling

Goede service ,zeer snelle levering , alles goed en degelijk verpakt Is echt een aanrader om te bestellen Ben nog zeker van plan om nog te bestellen.

Alles perfect geleverd.

Dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij TackleShop, maar vast niet de laatste keer. De levering kwam door de coronadrukte een dag later, maar we hebben nu toch allemaal tijd genoeg... Inmiddels ben ik met de nieuwe zware feederhengel al naar de IJssel geweest, perfecte hengel waar goede worpen mee te doen zijn.

Snelle levering, duidelijke service

De bestelde producten waren snel geleverd. De communicatie daarover was uitstekend!

Alles perfect en zeer snel

Ik had wat spulletjes nodig dus bestellen en de volgende aan de waterkant SUPER

Goed materiaal en snelle levering

Weiland 1

6666MH Heteren