Super levering

alles helemaal top en duidelijk, alleen vind ik de website een beetje veroudert! daarom niet de 5 sterren het is dus maar een miniem puntje

Alles perfect geleverd

Redelijk

Ik zou mijn bestelling woensdag krijgen Ik ben de helledag gebleven geen pakketje maar ik had verkeerd besteld gouw een mail gestuurd te veranderen dat was top maar nog geen pakketje

Eerste keer besteld

De molen Mitchell Avocet RZT 2000 FD die ik heb besteld kwam ik achteraf tot de ontdekking dat het niet de molen was die ik had besteld. Ik had namelijk een molen gekozen met een vislijn van 0,20 maar ipv daarvan ontving ik 0,25. De vislijn Spiderwire Ultracast 8 Carier Green 110m is ook gaan verkleuren. Dit alles heb ik niet eerder gemeld omdat ik te enthousiast was en snel wilde gaan vissen. Om weer iets te gaan bestellen heb ik nog m’n twijfels.

supertevreden!

de andere dag de bestelling binnen! prachtige standenvisstoel, zeer goede kwaliteit, voo schappelijke prijs, ik ga zeker nog meer visartikelen bestellen!!

Snel geleverd.

super

bestellen en andere dag al hebben lekker snel

Ondanks de corona virus, snelle service!!

Snelle en nette service, alle visspullen die we besteld en ontvangen hebben zeer goed en netjes verpakt. Zeker een aanrader....TackleShop bedankt en ga zo door, wij zullen zeker nogmaals een bestelling plaatsen!!

Ongelofelijk goed

Zeer, zeer,zeer goed. Goed verzorgd en snelle levering. U krijgt van mij een vette 10. Groetjes van een ZEER tevreden klant. Ger la Lau Brunssum.

Snelle levering, goede prijs.

Ondanks Corona supervlug geleverd. Binnen een dag. Spulletjes netjes en prima.

Geen problemen

Snelle levering, goede prijs kwaliteit e

gewoon goed top

snelle levering, goede prijs

2 stoelen besteld, waren snel binnen. goed geregeld! stoeltjes zitten trouwens lekker

Ik zou er opnieuw bestellen

Ik zou er opnieuw bestellen, dat zegt toch alles ?

Alles was duidelijk en de kwaliteit prima. De levertijd was aan de lange kant en heeft 4 dagen geduurd. In die tussentijd kon ik geen duidelijkheid krijgen bij Post-nl waar en wanneer mijn bestelling afgeleverd zou worden. Bedankt en groetjes.

Top prijzen en snelle levering.

Aanrader.

Top kwaliteit spullen en met liefde verpakt

Netjes en op tijd geleverd Klasse

Super snel en heel goede service

Bestellen en andere dag in huis! Super tevreden

Retourzending gisteren, geld retour vandaag! Geweldig!

Snelle goede service

Bestelling was na een dag al binnen nu mijn Deeper chirp+ nog uit testen

Top service en snelle levering

Snelle levering, ook producten die niet op voorraad zijn wordt snel geleverd (vaak nog binnen een week) RMA's verlopen ook goed en zeer klant vriendelijk. Een kapotte molen bijvoorbeeld word snel vervangen. Ik ben zeer tevreden over TacklesShop.

Ik ben zeer tevreden

Snelle bezorging en kwaliteit geleverd!

Voldoet aan mijn verwachting

Duidelijke omschrijving in de webshop. Gemakkelijk te bestellen, zeker in deze periode.

Geen woorden ik ben erg tevreden.

Geen woorden ik ben erg tevreden.

Goede beschrijving van de producten. Al decennia rijg ik kralen waarvan de laatste jaren met Fireline. Bevalt geweldig. Een nadeel is dat de draad slecht af te knippen is. Heb onlangs een schaartje gekocht met getande bladen van Fox en dat is het ei van Columbus. Ik ben er heel blij mee. Service en verzending van Tackleshop ook heel prima.

Weiland 1

6666MH Heteren