snel en betrouwbaar

vandaag besteld, morgen in huis. Ook in de coronaperiode

echt een aanrader !! Snelle levering , en een super molen voor dat geld!!

Heel snelle levering en goed product.

Heel snelle levering en goed product.

Uitstekende service. Snelle levering. De inhoud klopt

Lage verzendkosten, goede merken.

Goed assortiment en snelle service.

Te vaak word ik al bij de eerste bestelling via een webwinkel teleurgesteld. Niet bij de TackleShop. Ik blijf.

2x is scheepsrecht

Begin februari voor het eerst een bestelling gedaan, helaas was met de 3 hengels die ik bestelde oom allemaal wat mis. Na keurige retourservice zelfs nog een waardebon gekregen. Afgelopen week 2 Mitchell feederhengels en toebehoren besteld, alles is perfect en zeer snel ontvangen. Ben er heel blij

Goede service, snel ontvangen

Goede service, snel ontvangen

Topbedrijf

Artikel besteld en volgende dag al in huis. Top.

snel en precies wat ik wilde

wat ik bestel krijg ik ook heel snel thuis gestuurd, niet bestellen en niet kunnen leveren, gewoon bestellen en leveren zoals het hoort, klasse!

Super snel!

Ondanks later op de dag besteld, toch de volgende dag geleverd. SUPER. !

Zeer groot aanbod aan heel scherpe prijzen en snel in huis! Topservice!

Keurig verpakt en geleverd zoals beloofd

Mooie producten goeie prijs en snel geleverd

Snel nog wat voer en assecoires besteld. Goeie prijs en snel geleverd. Top. Daar kun je op vertrouwen in tegenstelling tot andere leveranciers en vervoer met Post NL is snel.

Prima kwaliteit en snelle levering

Het bestelde net is zoals beschreven en het werd ook snel verzonden.

Altijd snelle levering en duidelijke site

Altijd goede duidelijke en overzichtelijke site en snelle levering van bestelde materialen

goed spul en snel geleverd super

Ik ben al lang bij jullie klant en het was altijd super nooit geen problemen gehad ........

Alles mooi ontvangen en zoals het hoort

Goede materialen en een correcte levering

Super gelopen

Uitzoeken, in het winkelwagentje doen, bestellen en betalen. Veel gemakkelijker kan het niet worden. Tot de volgende keer. Groeten, Gerard.

Zeer snelle levering. Zeer tevreden van.

Zeer uitgebreid assortiment, duidelijke productomschrijvingen, snelle levering

Zeer uitgebreid assortiment, maar snel kunnen vinden wat ik zocht. Duidelijke productomschrijvingen helpen bij het maken van de juiste keuze. Snelle levering. 's middags besteld, de volgende dag in huis!

Binnen “No time” mijn bestelling binnen. Goede service.

Top.

Ik had een artikel beschadigd ontvangen en daarvoor een rma prodcedure gestart waarbij ik had uitgelegt wat er aan de hand was met daarbij foto's gemaakt van de defecten en dat is keurig afgehandeld. Super.

geweldig

Aan een ieder aan te bevelen snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding . super

Weiland 1

6666MH Heteren