Kwaliteit en snel

Snel geleverd en kwaliteitsproducten.

Prima product en service.

De eerste keer dat ik iets bij TackleShop bestel. Een Preston Inception Feeder Chair. Product werd snel geleverd. Vooralsnog geen nadelen gezien aan de Preston Inception Feeder Chair. Gezien de kwaliteit van het product en de snelle service is deze transactie een 8 waard.

super betrouwbaar.

Al veel besteld. Altijd op tijd geleverd, nooit fouten in de bestelling, keurig verpakt en niet al te hoge peijzen.

Was een goede aanbieding, geen verzend kosten en ook snel geleverd. Product was presiec als omschreven behalve dat bij de tackelboxen 27,5x18x14 stond maar de 14 eigenlijk 4 cm was. Maar een top product. Ik kom vaker terug.

altijd keurig

gewoon een goede zaak zoals het hoort.

Goed en snel geleverd

Forellendeeg besteld en een paar dagen later gaan vissen. Met 2 hengels 14 forellen gevangen in 6 uren. Vandaag maar een paar andere kleuren besteld, die ook eens proberen. Met vriendelijke groet, Marinus

Zeer snelle levering!

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Keurig verpakt. Ben zeer tevreden met TackleShop. Aanrader!

Zeer correcte en snelle afhandeling

Bestelling na 22 uur al in huis, van een super service gesproken. Ben een tevreden nieuwe klant +++

Makkelijke site, prima en snel geleverd.

Een prima webwinkel met geef veel keuze en prima afhandeling en snelle levering.

Duidelijke webshop, besteld, snel geleverd. Alles goed verzorgd

Duidelijke webshop, besteld, snel geleverd. Alles goed verzorgd

Levering waadpak Spro zoals gepland

Waadpak Spro besteld, niet goedkoper dan elders maar wel zonder verzendkosten boven €50 Waadpak ziet er kwalitatief goed uit, gebruik voor in vijver, maar ook prima bij hogedrukspuiten van bestrating 😜. Levering zoals gemeld op website👍🏻

toppy

snelle levering , zelfs in deze moeilijke tijden

Perfecte service en snelle levertijd.

Nu al meerdere keren een bestelling gedaan bij TackleShop en blijf dit ook zeker doen. Assortiment wordt steeds uitgebreider en de prijs is prima. Perfecte service en snelle levertijd.

Nog niet,wegens covid 19

Nog geen ervaring met deze hengel , aangezien hengel verbod in gans België wegens covid 19. Was wel al geruime tijd op zoek naar korte feeder hengels met een hoog werp vermogen en ben blij dat ik ze toch heb gevonden aan een uitstekend prijsje. Alvast bedankt Mvg

Nooit teleurgesteld

Goeie webshop, snelle levering en goede kwaliteit. Aanrader!!!!

Zeer goede service!

Helaas was mijn nieuwe hengel door een fabricage fout gebroken met inwerpen. Gelukkig alle begrip can tackle shop en een nieuwe opgestuurd gekregen. Top service kan niet anders zeggen. Ook de verzendingen snel en netjes thuis. Heb zelfs nog via de mail een verandering aangebracht in een eerdere bestelling en al kan je niet bellen via mail word het prima en snel geregeld! Kan iedereen tackle shop aanraden!!!

Levering

Hallo Heel snel geleverd Netjes verpakt keurig

zeer tevreden

duidelijke site, snel verzonden, veel keus

Geweldig! Zo besteld zo ontvangen;)

Site werkt ideaal, bestelling is prima optijd binnen gekomen. Bijna gevaarlijk;) voor mijn portemonnee dan!

Bestelling en levering vlot afgehandeld Een zeer tevreden klant

Prima, goed verzorgd en klopt.

Jullie hebben een zeer uitgebreide site; bestellen gaat gemakkelijk en de uitvoering was helemaal ok. Ik ben blij met onder andere een prachtige snoekdobber.

Ruime keuze, snelle levering

Fijnste online hengelsportwinkel

Kan er niets van zeggen . ( corona )

Heb het nog niet kunnen uittesten omdat hier in België een lockdown is dus ..... verboden te vissen . Maar het materiaal dat ik besteld heb , ziet er goed uit . Kan niet wachten om het te gaan testen .

Goed overzichtelijke webshop, snelle levering en goed prijs. Dit is en blijft mijn favoriete winkel Dennis Briels

Wederom een top product ben zeer tevreden

Weiland 1

6666MH Heteren