Prima verpakt en correcte afhandeling

Als iets perfect is zou ik niet weten wat ik meer moet zeggen.

Prima, zeer goede service ook.

Leuk materiaal ook zeer goede service in het oplossen van eventuele gebreken. (Zak was gescheurd)

Soepele bestelling via de site

Vlotte levering, zeer tevreden๐Ÿ‘

top winkel!

top winkel, wat er ook gebeurd ze helpen je altijd

Zo als altijd lekker snel in huis

Dag na mijn bestelling alles mooi in huis. Meteen in het wiekend succes met de jurkbaits van spro mijn wiekend kon niet meer stuk

Prima ervaring

Had wat spullen bestelt,maar hadden ze niet op voorraad duurde 2 dgn langer maar dat moet kunnen

top geregeld allemaal!!

Dankzij het vele advies en snelle levering ga ik hier vaker bestellen. Retour sturen is ook snel en makkelijk geregeld. Helaas is telefonisch contact niet mogelijk, daarom geen 10:)

Super wat beloofd wordt word nagekomen

Gewoon Gers

Zeker zo snel geleverd als beloofd, zal zeker weer terug komen als ik wat nodig zou hebben.

Snelle levering. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

ร‰รฉn product was niet op voorraad. Toch binnen drie dagen pakketje in huis. Kan niet beter. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

redelijk goed

De ervaring was goed, ik dacht dat alleen dat er binnen 24 uur bezorgd zou worden, omdat je gelijk een mailtje krijgt van: wij hollen nu door het magazijn om uw bestelling te verzorgen. Maar de volgende dag krijg je weer een mailtje met: wij zijn uw bestelling aan het inpakken.

Toppie!!

De bestelling was snel en netjes verstuurd en hier afgeleverd! TackleShop is aan te bevelen!!!!

Gewoon goed

kan niet beter dank je wel super.

snel en goed verpakt voor een acceptabele prijs

Snelle levering. Top.

Gewoon goed !

Snel geleverd , en zoals omschreven. Email er bij met tracking nummer en nog een email met uitleg en tips. Heel handig.

Snelle en correcte levering,

1 woord : SUPER

alles netjes ontvangen, knappe website, goed overzichtelijk. snelle verzending! een echte aanrader voor iedereen TOP!

Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snelle levering!

Uitstekende service, groot assortiment en snel geleverd

Bestel al jaren bij Tackleshop vanwege het brede scala aan merken. Daarnaast geven zij flinke korting als je meerdere producten afneemt van een bepaald merk. Snelle levering verder en super service!

Perfecte levering

Snelle levering en goed spul

Groot assortiment, snelle levering!

Pakje goed aangekomen.

prettige site met snelle levering

prettige makkelijke en overzichtelijke site, snelle levering, goede kwaliteit/prijs verhouding

Snelle en goede levering van mijn bestelde producten.

Vragen werden snel beantwoord en de bestelling was de volgende dag bij mij thuis

Weiland 1

6666MH Heteren