Prima solide tas

Gewoon keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen.

Strakke levering, netjes verpakt

Snel in huis en alles dik in orde.

Altijd snel en betrouwbaar

Steeds snel geleverd, nooit geen problemen gehad. Bedankt!!

Snelle uitstekende service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Bij elke aankoop goede uitleg van het materiaal, zowel de voordelen als de nadelen worden besproken. Goede website, uitgebreid assortiment met gemakkelijke filtering waardoor je gemakkelijk vindt waar je naar op zoek bent.

top

snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering, top kealiteit

snelle levering en complete bestelling

Ik had een grotere bestelling en vaak worden dan artikelen later geleverd. Dit was bij jullie gelukkig niet zo alles in 1 keer geleverd!

Bestelling niet een maar drie dagen thuisbezorgd

Beloven de volgende dag thuis bezorgd duurt drie dagen

Ondanks dat dit niet een buitengewone bestelling was, ben ik zeer content met de manier van verpakking en levering. Ik complimenteer u met de goede website. Ik kom zeker nog eens langs

Gewoon top

Zeer tevreden van het geen geleverd is, stipt op tijd aanrader voor iedere forel visser, ook nog eens veel voordeliger van aan koop mvg Julien vb

zeer slecht

hengel spro mist deel B ,en gebruikssporen. nieuwe leveren niet mogelijk wij hebben geen complete set meer????????en wat gebruikssporen betreft , wij doen aan kwaliteit controle????,ongeloofwaardig als dozen schuiver nooit meer bij bestellen ,kringloop winkel.

Uitstekende service en snelle levering

Na meerdere malen een bestelling geplaatst te hebben ben ik uiterst tevreden met hun snelle reactie en levering van de gevraagde producten. Steeds zijn deze perfect verpakt zodat die telkens onbeschadigd toekwamen.

Komt zijn afspraken altijd na. Zeer betrouwbaar.

Enige mindere punt dat ik heb meegemaakt was dat een rits van een Spro rugtas kapot ging twee weken na aanschaf. Voor de rest prima spullen, Zeer tevreden, ook met de service,

Perfecte Service!

Zeer snel en goed geholpen geweest!

Top. Super snel geleverd.

Kwaliteit is goed, goede service. Betaling eenvoudig, zeker een aanrader.

Snel en goede producten

Snelle en goede service

Zeer goede en snelle levering

Het waterpak zit als gegoten, een zeer goed produkt!

Goed uitleg

Goede kwaliteit en zeer goede service

Uitstekende, razendsnelle service!

Ik heb uitstekende ervaring opgedaan met Tackleshop. Nog afgezien van het mooie aanbod ben ik erg blij met de service. Je hebt de spullen snel in huis!

Tackleshop is top!

Bestel hier al jaren, bestellingen altijd netjes en goed verpakt bezorgd. Er altijd is heel veel op voorraad en de keus is enorm.

Betrouwbaar

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt afgeleverd

Supershop!

Snel in huis keurig verpakt goed materiaal voor deze prijs. Ga snel weer door de shop heen, zit vast nog iets tussen.

Klasse

Perfecte spullen voor een mooie prijs, chapeau

Supersnel en betrouwbaar!

Bestelling is erg snel geleverd. Nog mailcontact gehad over een product dat niet op voorraad was , is heel netjes opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar!

Weiland 1

6666MH Heteren