Snel geregeld

Na plaatsing van bestelling en betaling was het na 1 dag geleverd. Supersnel...

Correcte levering en netjes verpakt

Mijn artikelen zijn op het afgesproken moment netjes afgeleverd.

Snel en juist geleverd

Levering snel en correct uitgevoerd ondanks een andertinpe batterij klopt het helemaal voor mijn afstandbediening

TackleShop.nl

Ik vind TackleShop goede online shop voor vissers. vertrouwbaar .. alles op tijd .. netjes ingepakt .. goede online service. Ben je visser als hobby of prof. TackleShop.nl is de juiste online winkel.

Super👍😀

Goede servers ,mooie hengel en een geweldige reel ,erg blij mee, in een woord super.

Netjes op tijd geleverd en de goedkoopste

Mooie zit viskoffer albatros pro besteld en de goedkoopste van Nederland echt top.

Perfecte snelle afhandeling

in een woord : perfect !

Perfekt

Binnen 24 uur mijn bestelling binnen

goede service, snel en netjes

heb meerdere keren besteld en altijd netjes en snel geleverd

Alles correct en snel geleverd!!

Ruime keuze en snel geleverd! TOP!

Goed geregeld!

Goed geregeld!

Super, kwaliteit, stiptheid van levering uitstekend !

Ja , als beginnend visser , had ik enkel ALDI hengels en natuurlijk had ik niet veel beet op de forel ! Maar ik heb Tackle shop ondekt en heb ik specifiek voor forel , hengel ,kunstaas ,onderlijn ezv besteelt ! En inderdaad , eerste keer dat ik ging forellen, mijn nieuwe hengel heeft zijn werk uitstekend goed gedaan ! Dank u Tackle shop !

Prima producten en super levering

Ik heb nu al een aantal keer producten bij TackleShop besteld en altijd netjes op tijd ontvangen. Alles is prima verpakt en de communicatie is zeer duidelijk. Kortom, prima webwinkel!

Vlotte service

Alles goed verlopen,vlieg levering.content

Bestelling conform opgave geleverd

Bestelde producten correct geleverd

Super service voor super spul

Ik heb een erg goede ervaring met dit bedrijf. Wanneer ik een vraag had werd die binnen de kortste keren beantwoordt! Ook het materiaal, dat keurig de volgende dag in huis was is van zeer goede kwaliteit. Top.

Alles is goed geregeld. Ik had een bestelling gedaan met meerdere produkten Er was iets bij dat was niet op voorraad, en toch had ik alles binnen een paar dagen thuis. Gelukkig verzenden jullie via post nl, dus is alles goed te volgen Super

Gewoonweg uitstekend, fijn dat jullie er zijn

zeer goede kwaliteit en goede service.

goede ervaring

goed advies, kwaliteit en vlotte service

Tsja wat kan je er meer van zeggen. Keuze uit een groot assortiment, kwaliteit en een overzichtelijke site. Lekker vlot thuisbezorgd en gekregen wat ik besteld had. En in vergelijking tot andere sites, nog een leuke aanbiedingsprijs ook.

Veel keuze en snelle levering

Erg fijn dat ze veel op voorraad hebben en snel kunnen leveren. Dat heeft mij doen beslissen om dan maar misschien iets meer uit te geven maar wel lekker snel geleverd krijgen.

Goede en snelle service.

Overal gezocht en gekeken maar toch weer bij TackleShop uitgekomen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles netjes en vlot geleverd.

Goed en snel verlopen.

Zeer prettig,

Snelle levering en de bestelde producten zijn goed verpakt

Ik ben verrast over de prijs kwaliteit verhouding!

Weiland 1

6666MH Heteren