Goed product, snel geleverd

Snelle levering, dag ervoor besteld de volgende dag in huis.

Prima service en snelle levering.

Zie boven.

Zoals verwacht, snelle levering en netjes verpakt.

Alle artikelen netjes verpakt en geen rotzooi.

Goed advies bij bestelling van mijn eerste reel-set

Goed advies gekregen bij het uitzoeken van een reel-set (via de mail) ook de levertijd wordt duidelijk in beeld gebracht zodat hier geen onduidelijkheid over bestaat. Het is de jerk set met grey's hengel, en ubu Garcia Revo X geworden. Vandaag de set uitgeprobeerd, en meteen een mooie snoek gevangen van 70 cm. Top product ๐Ÿ‘Œ Fijne hengel om vanaf de kant te vissen, zeker op compacte plekjes.

top!

Top en supersnel!

Netjes en vlot

Uitgebreide webshop, veel keus en concurrerende prijzen. Bestelling netjes en vlot geleverd. De waadpakken isoleren goed in het koude water. Blij mee.

Valt mij tegen

Had 6wedstrijd besteld , kreeg er maar 5 , verpakking was slecht ( beschadigd), dag later gekregen . Al met al valt het mij zwaar tegen .

zeer goed

zeer snelle levering goede mogelijkheden met name afhaalpunt

Lichtjes teleurgesteld

Bij het openen van de doos die niet beschadigd was hoorde ik een gereutel. Ik deed de verpakking verder open en zag dat mijn paraplu van matrix bovenaan gebroken zat . Het oog bovenaan was afgebroken. Ik heb ondertussen een mailtje geschreven naar jullie klantendienst plus een foto van de breuk. Ik heb zelf de paraplu hersteld . Dus ik stuur hem niet terug op eigen verantwoordelijkheid. Ze hebben mij belooft dat ik een compensatie krijg van 15โ‚ฌ en het bedrag zal gestort worden op mijn rekening . Ik heb mijn bankrekening in mijn antwoord mail opgeschreven voor alle duidelijkheid maar tot vandaag nog niets ontvangen, we zullen nog even afwachten. Wat ik jullie ten zeerste aanraad is bij deze paraplu van mentrix de kop speciaal met vb luchtfolie in te pakken voor verzending Zo een hele boterham he, Groetjes Dhaenens Rudy

Helemaal perfect

Ik heb mijn bestelling netjes ontvangen geen min punten te ontdekken

Allerbeste online-shop

Zeer ruim assortiment en altijd een supersnelle levering van de bestelling !!!

Snelle levering, vlotte afhandeling, mooie producten, ruime keuze

Vandaag besteld, volgende dag geleverd, sneller en beter kan niet๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ‘Š๐Ÿผ

Snelle en correcte levering

Niets op aan te merken. Snelle levering en alles correct geleverd !

Hengelset besteld en de volgende dag al bezorgd Leuk dat jullie als extra service een mail gestuurd hebben over het gebruik van de set

zeer goede ervaring

Tackleshop komt afspraken na zeer tevreden

Absolute aanrader!

Bestelling en aflevering, volkomen volgens de verwachtingen.

Vrij vlot

Ik heb 5 dagen terug 2 bestellingen gedaan, waarvan 1 binnen is maar de tweede is nog niet binnen zouden jullie mij hier even over mailen

Super geregeld

Bestelde artikelen snel geleverd, super tevreden

Super Shop! Met uitstekende service!

Zeer ruime keuze, Snel, accuraat en klantvriendelijk. TackleShop is de shop bij uitstek om lekker rond te kijken met uitgebreide info per artikel. De verfijnde uitgebreide zoek functie werkt TOP waardoor je snel al het gene wat je niet zoekt weg kan filteren. TackleShop is een aanrader is een aanrader.

Goede ervaring, snelle levering

Prima prijs/ kwaliteit, vooral door de extra korting!

Een fijne webshop, goede levering en alles compleet. Geen klachten! Alles was perfect. Bedankt daarvoor!

Ondanks de drukte een zeer snelle levering.Bedankt

Top geregeld snelle service

Topshop

Volgende bestelling staat gepland

alles in orde,geen enkele opmerking!

alles is verlopen zoals het hoort.

Weiland 1

6666MH Heteren